نظامیان اسرائیلی در کمین قسام گرفتار شدند

کدخبر: ۶۱۳۴۸۷
اقتصادنیوز: نظامیان ارتش اسرائیل در منطقه التوام واقع در شمال غرب غزه در کمین مبارزان قسام گرفتار شدند.
نظامیان اسرائیلی در کمین قسام گرفتار شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، درگیری‌های سنگینی میان نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در جریان است.

المیادین گزارش داد، گردان‌های قسام اعلام کرد که عده‌ای از نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در یک ساختمان واقع در منطقه التوام در شمال غرب غزه در کمین انداخته است.

مبارزان قسام این نظامیان را با بمب‌های ضدنفر، خمپاره‌های ضدسنگر و رگبار سنگین هدف قرارداده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

ماکرون از تل‌آویو توضیح خواست / نابودی کامل حماس به چه معناست؟

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی را با سامانه موشکی کوتاه برد «رجوم» در موضع نظامی «کیسوفیم» هدف قرار داده است.

همچنین گردان‌های قسام فیلمی را از درگیری مبارزان خود با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیت حانون در شمال نوار غزه منتشر کردند که سلحشوری‌های این مبارزان را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این گردان‌های قسام از هدف قرار دادن اتاق عملیات و شناسایی دشمن صهیونیستی در داخل یکی از ساختمان‌ها در شرق بیت حانون با ۴ خمپاره ضدنفر خبر داد.

یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در منطقه جحر الدیک از سوی مبارزان قسام به وسیله راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد و آسیب دید.

حملات به 4 پایگاه اسرائیلی با سلاح‌های مناسب / بیانیه مهم حزب الله

همچنین مبارزان گردان‌های قسام دو نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه به وسیله راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال شهر غزه توسط مبارزان قسام هدف گرفته شد و آسیب دید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید