مقاومت فلسطین، کاروان نظامی اسرائیل را درهم کوبید / خسارت شدید به خودروهای جنگی

کدخبر: ۶۳۴۹۵۷
اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت ، کاروان نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبیدند و خسارت شدیدی به تجهیزات و خودروهای جنگی این رژیم وارد کرده اند.
مقاومت فلسطین، کاروان نظامی اسرائیل را درهم کوبید / خسارت شدید به خودروهای جنگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گروه های مختلف فلسطینی جمعه شب گزارش دادند که نیروهای مقاومت ، کاروان نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبیدند و خسارت شدیدی به تجهیزات و خودروهای جنگی این رژیم وارد کرده اند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، گردان‌های عزالدین القسام در این باره اعلام کرد که در این عملیات یک تانک مرکاوا و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شهر حمد در خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ و تاندوم هدف گرفته و منهدم شده است.

خبر مرتبط
حزب‌الله یک پایگاه نظامی اسرائیلی را بمباران کرد

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان اعلام کرد یک پایگاه‌ نظامی دیگر ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد دو خودروی زرهی اسرائیلی را در شهر الزهرا در شمال غرب استان مرکزی نوار غزه با گلوله‌های "آر پی جی" هدف قرار داده است.

همچنین گروهان‌های القدس نیز خودروهای زرهی اسرائیلی را هدف قرار داد.

این گروه اعلام کرد مجاهدان این گروهان‌ها شماری خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را در شمال شهر الزهرا در مرکز نوار غزه با راکت‌های ضد زره هدف قرار داده و با گروهی از نیروهای صهیونیستی نیز از فاصله بسیار نزدیک درگیر شده و آن‌ها را کشتند و زخمی کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید