هشدار جدی شولتس درباره تبعات حمله گسترده اسرائیل به رفح

کدخبر: ۶۳۵۱۹۲
اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان درباره تبعات انسانی حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه هشدار داد.
هشدار جدی شولتس درباره تبعات حمله گسترده اسرائیل به رفح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «اولاف شولتس» پیش از سفر ۲ روزه به آسیای غربی، به خبرنگاران گفت: ضروری ترین اقدام در شرایط کنونی، رساندن کمک های بشردوستانه به غزه، در مقیاس زیاد است.

الجزیره گزارش داد، وی درباره حمله گسترده رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه نیز هشدار داد و گفت: حمله به رفح می تواند نتایج وحشتناکی از نظر تلفات انسانی داشته باشد و نباید انجام شود.

خبر مرتبط
سفر شولتس به فلسطین اشغالی در میانه تشدید بحران انسانی در غزه

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان در میانه تشدید بحرانی انسانی در نوار غزه، به سرزمین های اشغالی سفر می‌کند.

شولتس قرار است در سفر به غرب آسیا، روز یکشنبه در بندر عقبه در اردن با «ملک عبدالله دوم» دیدار کند. وی همچنین قرار است پس از این دیدار، به سرزمین های اشغالی سفر کرده و با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند.

به گزارش ایرنا، مقامات اروپایی و آمریکایی در حالی برای مردم غزه اشک تمساح می ریزند که مهمترین همپیمانان و حامیان رژیم اشغالگر در جامعه جهانی هستند.

دولت های غربی همواره بر حمایت بدون پیش شرط از رژیم صهیونیستی تاکید کرده و از این رژیم در حوزه تامین سلاح و منابع مالی و فرار از مجازات های بین المللی حمایت کرده اند.

به گزارش ایرنا، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به‌تازگی در بیانیه‌ ای تاکید کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار آواره در نوار غزه وجود دارند که با خطر قحطی و محدودیت منابع مورد نیاز برای ادامه حیات مواجه هستند و هزاران کودک به دلیل فقدان انواع شیر خشک در شمال نوار غزه، در معرض خطرات جدی قرار دارند.

تجاوز و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم غزه، در حالی ادامه دارد که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ، تعداد شهدای این منطقه به بیش از ۳۱ هزار نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود کمک های ضروری و بشردوستانه، از حربه ای دیگر برای اهداف شوم خود و ادامه نسل کشی علیه ملت فلسطین استفاده می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید