برای توقف جنایت در بیمارستان شفا؛

درخواست حماس از اتحادیه عرب، سازمان‌ همکاری اسلامی و سازمان ملل

کدخبر: ۶۳۵۷۷۵
اقتصادنیوز: جنبش حماس خواهان اقدام اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا شد.
درخواست حماس از اتحادیه عرب، سازمان‌ همکاری اسلامی و سازمان ملل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به ادامه جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی شفا واکنش نشان داد.

الجزیره گزارش داأ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به مجتمع بیمارستانی شفا در راستای تلاش این رژیم برای سرپوش‌نهادن بر شکست آن در تحقق هدف‌های نظامی‌اش ادامه پیدا کرده است.

حماس بیان کرد: نسبت به تداوم هدف‌قراردادن غیرنظامیان و مراکز پزشکی که به موجب قوانین بین‌المللی مورد حمایت هستند، هشدار می‌دهیم.

خبر مرتبط
نتانیاهو، گانتز را از مذاکرات تبادل اسرا کنار گذاشت

بنیامین نتانیاهو تصمیم به کنار گذاشتن بنی گانتز از مذاکرات جاری در قطر برای مبادله اسرا گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد می‌خواهیم که برای توقف جنایت و قتل عام در بیمارستان شفا اقدام کنند.

گفتنی است بامداد روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله‌های سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حمله‌ها، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند. به گفته این منابع، صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شدند.

خبرنگار شبکه العربی تاکید کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را به طور کامل تحت کنترل خود گرفته و در جریان حمله به این بیمارستان یکی از نظامیان این رژیم هم زخمی شده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که ارتش این رژیم پس از حمله گسترده به بیمارستان شفا نتوانسته به هیچیک از اسیران خود در داخل این بیمارستان دست یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید