القسام پیام اسیر اسرائیلی را خطاب به نتانیاهو منتشر کرد

کدخبر: ۶۳۷۲۶۳
اقتصادنیوز :گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس پیام دیگری از زبان یکی از اسرای اسرائیل منتشر کرد که در آن آمده است نخست وزیر اسرائیل و ارتش این رژیم مسئول اسارت آنها هستند.
 القسام پیام اسیر اسرائیلی را خطاب به نتانیاهو منتشر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، القسام از طریق کانال تلگرامی خود با انتشار تصویری از یک اسیر صهیونیستی در داخل یک سلول در حالی که موشکی بر روی او فرود آمده است، پیامی به زبان انگلیسی و عبری از زبان او نوشت: رنج من به خاطر سیاست نتانیایو هر روز بیشتر می‌شود و همچنان منتظر آزادی‌ام هستم.

 

 

خبر مرتبط
انهدام تجهیزات ارتش اسرائیل در غزه با حمله موشکی القسام

اقتصادنیوز: یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شرق بیت حانون منهدم شد.

سپس تصویری از سلول ویران شده و زندانی مرده در آن را منتشر کرد و از زبان او به انگلیسی و عبری نوشت: من تظاهرات شما برای آزادیم را تماشا می‌کردم و امیدوارم.

القسام در این پیام از زبان اسیر صهیونیستی تهدید کرد زمان برای آزادی اسرای صهیونیستی رو به پایان است و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ارتش او عامل مرگ این اسیران هستند.
حماس با آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ماه بیش از ۲۰۰ صهیونیست را به اسارت خود در آورد که در چند مرحله تبادل شماری از آنها آزاد شده اند و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نظامی صهیونیست در اسارت رزمندگان فلسطین قرار دارند.
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید