پلیس به خانه رئیس‌جمهور این کشور حمله کرد

کدخبر: ۶۳۷۳۵۰
اقتصادنیوز : تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از یورش پلیس «پرو» به محل اقامت رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد؛ اقدامی که با هدف ضبط ساعت‌های گران‌قیمت خانم رئیس‌جمهور انجام شد.
 پلیس به خانه رئیس‌جمهور این کشور حمله کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از یسنا، «دینا بولوارته» رئیس‌جمهور پرو به مالکیت ساعت‌های گران‌قیمتی متهم شده که درباره وجود و نحوه خریداری آن‌ها شفاف‌سازی نکرده است؛ امری که باعث شد ماموران پلیس پرو شبانه به محل اقامت او یورش برده و به دنبال این ساعت‌ها بگردند.

بولوارته که نخستین رئیس‌جمهور زن این کشور است، در ابتدای تحقیقات مدعی داشتن تنها یک ساعت رولکس شد و گفت آن را از طریق درآمدهای شخصی به دست آورده است. او از رسانه‌ها خواست در مسائل شخصی وی دخالت نکنند.

پلیس پرو تفتیش منزل رئیس‌جمهور را بر اساس حکمی انجام داد که به درخواست دادستان کل این کشور صادر شده بود. دادستان کل پیش‌تر با تاکید بر ضرورت همکاری بولوارته در روند تحقیقات، نسبت به احتمال تخریب یا امحای این ساعت‌ها توسط بولوارته هشدار داده بود.

بولوارته که معاون رئیس‌جمهور سابق پرو بود، در پی استیضاح رئیس‌جمهور وقت، به مقام ریاست‌جمهوری رسید؛ اما به دلیل اقداماتی مانند مخالفت با برگزاری انتخابات زودهنگام، به تلاش برای نقض دموکراسی متهم شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید