انبارلویی:

پاسخ ایران به اسرائیل مشروع است

کدخبر: ۶۳۷۸۲۸
اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی گفت: محکومیت‌های جهانی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، به مشروعیت پاسخ تهران به اسرائیل کمک می‌کند.
پاسخ ایران به اسرائیل مشروع است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدکاظم انبارلویی درباره جنایت رژیم صهونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این رژیم زیر ضربات حماس و جهاد اسلامی در داخل سرزمنی های اشغالی، غزه و کرانه باختری دست و پا می‌زند. در شمال با حزب الله و در جنوب با یمن درگیر است. در داخل هم با اعتراضات مواجه است. ماشین جنگی اسرائیل در غزه به گِل نشسته و افکار عمومی جهان جنایات آنها را محکوم کرده و شورای امنیت سازمان ملل هم بدون وتوی آمریکا خواهان آتش‌بس شده است.

وی افزود: در این شرایط اسرائیل دنبال راه فراری از مشکلات خود است و به همین دلیل دست به ارتکاب جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق زد البته ایران هم حق دارد به شیوه‌ای که می‌داند، اسرائیل را مجازات کند. این رژیم باید منتظر پاسخ دندان شکن تهران باشد و من مطمئن هستم مسئولان کشور پاسخ اسرائیل را خواهند داد، زیرا سفارت و کنسولگری یک کشور همچون خاک آن کشور محسوب می‌شود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به محکومیت جنایت اسرائیل از سوی کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی، گفت: این محکومیت‌ها به مشروعیتی پاسخ ایران به اسرائیل کمک می‌کند.

خبر مرتبط
آمریکا دادن چراغ سبز به اسرائیل برای حمله به کنسولگری ایران در سوریه را رد کرد

اقتصادنیوز: تارنمای خبری «آکسیوس» به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد: واشنگتن «هیچ دخالتی» در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه نداشته است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد؛ چرا که شش ماه جنایت جنگی، نسل‌کشی و کشتار مردم غیرنظامی در مقابل چشمان مردم جهان وجود دارد و جهانیان نسبت به این جنایات بی تفاوت نخواهند بود. امسال این راهپیمایی در ایران هم پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد و این رژیم زیر فشار افکار عمومی دنیا به زانو در خواهد آمد. البته در این شش ماه گذشته آمریکا و ناتو هم پشتیبان اسرائیل برای نسل‌کشی در غزه بودند و مردم جهان همان نفرتی که از اسرائیل دارند از آمریکا هم خواهند داشت.

خبر مرتبط
واکنش تند قالیباف به حمله اسرائیل: مجازات سخت در انتظار رژیم غاصب صهیونیست است

اقتصادنیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه تاکید کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها بدانند این تحرکات رذیلانه هیچ تأثیری در اراده آزادیخواهی و حق‌طلبی مبارزان مقاومت ندارد و اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانۀ آنان با مجازات سختی مواجه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید