سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

روز قدس پاسخ درخوری به اسرائیل خواهیم داد

کدخبر: ۶۳۷۸۹۱
اقتصادنیوز: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری روز قدس امسال را به دلیل نیاز مردم غزه به حمایت بیشتر از آنها مهم خواند و گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران نیز خارج از پروتکل‌ها و کنوانسیون‌های جهانی بود.
روز قدس پاسخ درخوری به اسرائیل خواهیم داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید کمال سجادی درباره اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به تحولات و جنایات فجیعی که در غزه رخ می‌دهد و به‌رغم اینکه شورای امنیت سازمان ملل هم قطعنامه‌ای را تصویب کرد اما رژیم صهیونیستی به جنایات خود در کشتار و قتلعام مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد.

خبر مرتبط
واکنش حماس به ادعای موافقت با حضور نیروهای سازمان ملل در غزه

اقتصادنیوز: یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که گزارش شبکه العربیه درباره موافقت جنبش با حضور نیروهای سازمان ملل متحد در غزه برای نظارت بر آتش‌بس صحت ندارد.

وی، روز قدس ماه رمضان ۱۴۰۳ را نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت خواند و افزود: من فکر می‌کنم به دلیل وضعیت فاجعه‌باری که مردم غزه با آن روبرو هستند نیاز است که امسال حمایت بیشتری از راهپیمایی و مراسم روز قدس در ایران و کشورهای منطقه و جهان انجام شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: با توجه به وضعیت فجیعی که برای مردم غزه پدید آمده و قحطی که رژیم صهیونیستی برای مردم ایجاد کرده و تلفات آنها بر اثر گرسنگی و نرسیدن مواد غذایی و دارو، افزایش یافته است روز قدس و روز جمعه آخر ماه رمضان را از ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌کند.

خبر مرتبط
واکنش کرملین به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق/ این اقدام ناقض قوانین بین‌المللی بود

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه گفت: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، اقدامی تجاوزکارانه و ناقض قوانین بین‌المللی است.

سجادی گفت: بنابراین می‌طلب هم احزاب و هم سازمان‌های مختلف مردم را برای شرکت بیشتر در راهپیمایی و مراسم روز قدس ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه البته مردم فهیم ایران، هر سال از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام و کشتار مردان، زنان و کودکان را محکوم می‌کردند و امسال هم حتما بیشتر حمایت خواهند کرد و جمعیت زیادی در مراسم و راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت، تصریح کرد: عمق جنایت رژیم صهیونیستی به اندازه‌ای عمیق و فجیع است که مسلمانان از یکسو و مردم آزاده جهان و کسانی که شاهد این جنایات هستند از سوی دیگر، تکلیفی در خود احساس می‌کنند که به صحنه بیایند و با حضور در راهپیمایی‌ حمایت خود را از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین نشان دهند.

خبر مرتبط
واکنش طحان نظیف به جنایت اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق

اقتصادنیوز : سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به حمله تروریستی و متجاوزانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد که خون شهیدان این جنایت، رژیم اشغالگر را به نقطه پایان خود نزدیکتر خواهد کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: حضور مردم در خیابان‌ها و مراکز مختلف می‌تواند به حل مشکلات به نفع مردم غزه کمک کند، این موضوع بدیهی است و صورت می‌گیرد و حتما تاثیرگذار خواهد بود.

سجادی درباره جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز، گفت: حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خارج از پروتکل‌ها و کنوانسیون‌هایی است که کشورها امضا کرده‌اند، به‌ویژه اینکه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها از مصونیت دیپلماتیک برخوردار هستند و از سوی دیگر جزء سرزمین و خاک آن کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اقدام ضدتشریفات و کنوانسیون‌های جهانی بود، تصریح کرد: حق مشروع و مُسَلَم جمهوری اسلامی است که به نحوی که تشخیص می‌دهد در مکان و زمان مناسبت اقدام متقابل انجام دهد و انشاالله انجام خواهد شد. مردم هم در روز قدس پاسخ درخوری به صهیونیست‌ها خواهند داد.

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید