واکنش بی‌سابقه گانتس به اعتراضات علیه نتانیاهو

کدخبر: ۶۳۸۰۷۳
اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد اعتراضات علیه نتانیاهو قانونی است اما نباید خشونت را از هیچ طرفی پذیرفت.
واکنش بی‌سابقه گانتس به اعتراضات علیه نتانیاهو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره تظاهرات در نزدیکی مقر اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در قدس گفت: قدرت و روحیه جنگی ارتش اسرائیل و سربازان بخش مهمی از قدرت ما در جنگ است، اما وحدت مردم کلید آینده ماست.

به نقل از الجزیره، گانتس گفت: نباید خشونت را از هیچ طرفی قبول کنیم. همچنین نباید نادیده گرفتن دستورات پلیس و شکستن موانع را مثل اتفاقی که شب گذشته در قدس رخ داد، بپذیریم. اعتراضات مشروع است و درد قابل درک است اما باید به قانون و قواعد احترام گذاشت. ما برادر هستیم و در لحظات سخت یکی هستیم. نباید به هفتم اکتبر بازگردیم.

از زمان جنگ هفتم اکتبر و عملیات فلسطینی طوفان الاقصی، سراسر اراضی اشغالی شاهد اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

خبر مرتبط
افشاگری هاآرتص درباره قتل امدادرسانان در غزه به دست اسرائیل

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی مدعی است حمله به کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» اشتباهی و غیر عمد و به دلیل وجود یک فرد مسلح در کاروان امدادرسانان بوده است، اما یک رسانه عبری زبان فاش کرد مأموریت این امدادرسانان با ارتش این رژیم هماهنگ شده بود.

شامگاه سه‌شنبه هزاران صهیونیست بار دیگر در اعتراض به نحوه مدیریت جنگ غزه توسط نتانیاهو از ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی تا محل اقامت او تظاهرات کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی شدند.

خبر مرتبط
هشدار شیخ الازهر درباره تداوم جنایات اسرائیل در عید فطر

اقتصادنیوز: شیخ الازهر مصر نسبت به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در آستانه ایام عید فطر ابراز نگرانی کرد.

آنها خواهان برکناری کابینه نتانیاهو، برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی شدند. همچنین خانواده اسرای صهیونیستی با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویر اسرای خود داخل کنست اعتراض کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید