النخاله: محور مقاومت در اوج آمادگی جنگی قرار دارد

کدخبر: ۶۳۸۴۹۴
اقتصادنیوز : دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین گفت که محور مقاومت برای مبارزه با اسرائیل در اوج آمادگی خود قرار دارد.
النخاله: محور مقاومت در اوج آمادگی جنگی قرار دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، زیاد النخاله در گفت و گو با شبکه المیادین، افزود: محور مقاومت از ایران تا عراق، یمن، سوریه تا فلسطین متحد است و بر وحدت و یکپارچگی میدان تاکید می کند.

وی اضافه کرد: همه جبهه های محور مقاومت امروز برضد دشمن صهیونیستی متحد است و با این اتحاد و پایداری و مقاومت ملت فلسطین، پیروز می شویم.

خبر مرتبط
سفر قریب الوقوع روسای امنیتی اسرائیل به قاهره / معامله مهم در راه است

اقتصادنیوز : منابع عبری اعلام کردند که روسای سرویس‌های امنیتی اسرائیل ظرف چند روز آینده در تلاش برای «تحقق گشایش در مذاکرات» به قاهره، پایتخت مصر سفر خواهند کرد.

دبیر کل جنش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: محور مقاومت قدرتمند است و آنچه اکنون در جنوب لبنان، یمن و عراق در جریان است نشانه از وحدت این محور و آمادگی بسیار برای نبرد و مبارزه با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، زیاد النخاله دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین و «ابوفدک المحمداوی» معاون سازمان و رئیس ستاد حشدالشعبی عراق در راهپیمایی روز جهانی قدس تهران حضور یافتند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافتند و روز قدس متفاوتی را رقم زدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی