دستور جنجالی به سربازان صهیونیست در جنگ غزه

کدخبر: ۶۳۸۸۹۷
اقتصادنیوز: تحلیلگر سیاست خارجی شبکه «سی ان ان» خبر داد: سربازان رژیم صهیونیستی دستور دارند هر مردی که در غزه به سن جنگ رسیده را هدف قراردهند.
دستور جنجالی به سربازان صهیونیست در جنگ غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، باراک رافید، تحلیلگر سیاست خارجی شبکه «سی ان ان» در گفت‌وگو با اندرسون کوپر، مجری این شبکه خبری شواهدی را از افسران صهیونیست درخصوص دستورات فرماندهانشان به آنها طی جنگ علیه نوار غزه نقل کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، رافید در ادامه افزود، یکی از این افسران به او اطلاع داده دستورات فرماندهان این است که به سمت هر مردی که به سن جنگ رسیده و در داخل غزه در حال تردد است، شلیک کنند.

خبر مرتبط
جنجال بزرگ در اسرائیل/ زیرگرفتن تظاهرکنندگان ضدنتانیاهو

اقتصادنیوز: زیر گرفتن جمعیتی از تظاهرکنندگان ضد بنیامین نتانیاهو و خواستارِ آزادی سریع اسیران صهیونیست در نوار غزه، جنجال بزرگی در اراضی اشغالی به راه انداخت.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شده‌اند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

خبر مرتبط
اسرائیل دست به اعتراف زد/ اعلام آمار تلفات رژیم صهیونیستی در غزه

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در جریان رویارویی با مقاومت فلسطین در مرکز و جنوب نوار غزه به کشته شدن چهار سرباز و مجروح شدن تعدادی دیگر از جمله ۲ تن که مجروحیت آنها وخیم توصیف شد، اعتراف کرد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید