سردار فدوی: اسرائیل اصالت و جایگاه یک کشور را ندارد

کدخبر: ۶۳۸۹۷۴
اقتصادنیوز: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیل اصالت ندارد و هیچگاه یک دولت و یک کشور کامل نبود و نخواهد شد و راهی جز از بین رفتن ندارد.
سردار فدوی: اسرائیل اصالت و جایگاه یک کشور را ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار علی فدوی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مستشاری سپاه پاسداران که در حمله موشکی نظامیان صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، گفت: از رژیم منحوسی چون صهیونیست‌ها انتظاری غیر از این نیست. الان ۶ ماه است در غزه - در حالی که بیش از ۲۰ سال است که غزه در محاصره کامل است و همه ظلم‌ها را در این ۲۰ سال انجام داده بود - جنایات خود را به اوج رساند.

خبر مرتبط
آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای جنایت تروریستی به کنسولگری ایران

اقتصادنیوز : مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران در میدان فردوسی آغاز شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیش از ۳۴ هزار نفر غیرنظامی که بیش از نیمی از آنان زن و کودک هستند را به شهادت رسانده و جز شرارت و خباثت از این رژیم انتظار نمی‌رود.

خبر مرتبط
واکنش حماس به جنایت اسرائیل در کنسولگری ایران

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: حمله به کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تجاوز به تمامیت ارضی کشورها می‌دانیم.

فدوی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اصالت ندارد و هیچگاه دولت نبوده و نخواهد شد. هیچوقت یک کشور کامل نبوده و نخواهد شد. آنان راهی جز از بین رفتن ندارند و این وعده الهی برای ظالمان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید