دردسر جدید برای بایدن/ در صورت شکست در انتخابات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد!

کدخبر: ۶۳۹۲۷۴
اقتصادنیوز: آکسیوس به نقل از منابع نزدیک به ترامپ از پیگرد قانونی بایدن در صورت عدم پیروزی در انتخابات خبر داد.
دردسر جدید برای بایدن/ در صورت شکست در انتخابات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در صورت پیروزی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری، پرونده استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا می‌تواند مبنایی برای تحقیقات فدرال یا حتی پیگرد قانونی علیه رهبر این کشور و خانواده اش باشد. این را پرتال آکسیوس به نقل از منابع نزدیک به ترامپ گزارش کرده است.

خبر مرتبط
ادعای جدید ترامپ/ مهاجران از کشورهای خوب به آمریکا نمی‌آیند!

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از عدم ورود مهاجران از کشورهای به‌اصطلاح خوب به ایالات متحده انتقاد کرد.

این پرتال می‌نویسد که تلاش جمهوری خواهان برای اثبات اینکه بایدن کاری غیرقانونی انجام داده، با شکست مواجه شد. با این وجود، اطرافیان ترامپ همچنان قصد دارند وزارت دادگستری را علیه بایدن و اعضای خانواده‌اش برانگیزند.

آکسیوس یادآوری می‌کند، در ماه ژانویه، ترامپ در شبکه‌های اجتماعی نوشت که بایدن، با فعال کردن وزارت دادگستری علیه او (ترامپ)»جعبه غول پیکر پاندورا را باز کرد. «رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان، جیمز کامر (جمهوری خواه، از کنتاکی)، به نوبه خود استدلال کرد که وزارت دادگستری در دوره ترامپ باید» همه چیز لازم را برای محاکمه خانواده جنایتکار بایدن و تضمین اجرای سریع عدالت داشته باشد. «در ۱ آوریل، یکی از اعضای مجلس سفلی کنگره، دان بیکن (جمهوری خواه، از نبراسکا)، اعلام کرد که وکلای استخدام شده توسط کنگره ایالات متحده در جریان تحقیقات در مورد استیضاح بایدن، بدنه اصلی را کشف نکرده اند. به گفته وی، «تحقیقات در حال تکمیل شدن است».

خبر مرتبط
ترامپ، بایدن را متهم کرد / او مواد مخدر مصرف می‌کند

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد بایدن در سخنرانی سالانه خود تحت تأثیر مواد مخدر بوده است.

جمهوری خواهانی که در حال حاضر کنترل مجلس نمایندگان را در دست دارند، در حال انجام تحقیقات استیضاح علیه بایدن دموکرات هستند. آنها در این زمینه به بررسی امور مالی برادر و پسر رئیس جمهور می‌پردازند.

در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۳، مجلس سفلی کنگره قطعنامه‌ای را تصویب کرد که دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد. در ۲ دسامبر، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، گفت که کاخ سفید مانع از تحقیقات جمهوری‌خواهان در مورد جنایاتی می‌شود که رئیس دولت و اعضای خانواده‌اش مرتکب آن شده‌اند.

خبر مرتبط
یاران دیروز ترامپ، مخالفان امروزش شدند/ ورود به کاخ سفید سخت شد؟

اقتصادنیوز: چند تن از مقام‌های سابق آمریکا که در دوران ریاست جمهوری ترامپ فعالیت داشتند، از مخالفان جدی او برای بازگشت به کاخ سفید هستند.

جمهوری خواهان بار‌ها گفته اند که خانواده بایدن از نهادها، از جمله شرکت‌های خارجی، به دلیل استفاده از نفوذ سیاسی در جهت منافع تجاری، وجوه دریافت می‌کند. کامر در این رابطه تاکید کرد که رئیس جمهور فعلی آمریکا «باید به سؤالات آمریکایی‌ها پاسخ دهد»، به ویژه شرایط قرارداد‌های مالی با برادرش را روشن کند و اطلاع دهد که آیا مبالغ هنگفتی از سایر بستگانش که با این تجارت همکاری داشته اند، دریافت کرده است یا خیر.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید