حملات شدید نظامیان اسرائیل در شهرهای کرانه باختری/ یورش وحشیانه به این منطقه

کدخبر: ۶۳۹۳۹۵
اقتصادنیوز: حمله‌های رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری با اهداف مختلف از جمله افزایش تعداد اسرای فلسطینی و گسترش ترس و وحشت در این منطقه طی بامداد امروز نیز ادامه داشته است.
حملات شدید نظامیان اسرائیل در شهرهای کرانه باختری/ یورش وحشیانه به این منطقه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم برای چندمین بار پیاپی طی روزهای گذشته حمله کردند.

این نظامیان اشغالگر به منطقه حلحول واقع در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز یورش بردند.

اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز بوده است. آنها به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس نیز یورش برده و با نیروهای فلسطینی در این اردوگاه برای چندمین بار پیاپی درگیر شدند.

این عناصر صهیونیست به اردوگاه الامعری در جنوب شهر رام الله نیز حمله کرده و محمود المیمی آزاده فلسطینی را مجدداً بازداشت کردند.

خبر مرتبط
حمله مقاومت عراق به مواضع مهم اسرائیل/ بندر نفتی عسقلان بمباران شد+ فیلم

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق در ۷۲ ساعت گذشته به بندر نفتی عسقلان و پایگاه هوایی حتسریم در بئر السبع حمله کردند.

منابع فلسطینی روز گذشته از شهادت دختر نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک تیاسیر در شرق طوباس در کرانه باختری خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که نظامیان صهیونیست به سوی «اسماً سعد ابو محسن» نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

خبر مرتبط
چرا انتقام عجولانه، بازی در زمین اسرائیل است؟

مطالبۀ انتقام در قبال حملۀ موشکی و تروریستی اسرائیل به کنسول‌گری ایران در دمشق و ترور فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه در 13 فروردین امسال درحالی از جانب برخی محافل مطرح می‌شود که مقامات رسمی به آنها اطمینان داده‌اند در زمان و مکان مناسب صورت می‌پذیرد و به بیان دیگر: عجله نکنید و به زبان ساده‌تر: به وقتش.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید