حمله تند رئیس سابق شاباک علیه نتانیاهو / او شایسته نخست وزیری نیست

کدخبر: ۶۳۹۹۳۳
اقتصادنیوز: رئیس سابق شاباک، بنیامین نتانیاهو را شایسته نخست‌وزیر نمی‌داند و از اسرائیلی‌ها خواست در برکناری او پافشاری کنند.
حمله تند رئیس سابق شاباک علیه نتانیاهو / او شایسته نخست وزیری نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  «نداو ارگمن» رئیس سابق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» گفت: «نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد و اسرائیلی‌ها باید خواهان برکناری او شوند.»

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، در حالی که جنگ نسل کشی در غزه همچنان ادامه دارد، «نداو ارگمن» مدعی شد: «جنگ در غزه در واقع پایان یافته و ما تنها در حال درگیری‌هایی در این منطقه هستیم.»

خبر مرتبط
حمله سنگین موشکی حزب الله به دو پایگاه نظامی اسرائیل

اقتصادنیوز: رزمندگان حزب‌الله لبنان دو پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیلی را در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا مورد حمله موشکی قرار دادند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد شماری از اعضای تیم مذاکره کننده این رژیم تاکید کردند دو ماه پیش امکان دست‌یابی به توافق آتش‌بس در غزه و مبادله اسرا وجود داشت اما نتانیاهو به سخنان و خواسته‌های آن‌ها گوش نداده و در این مدت شماری دیگر از اسرای اسرائیلی در غزه کشته شده‌اند.

یکی از اعضای تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی عنوان کرد مذاکرات با روند کنونی یک سال دیگر ادامه خواهد داشت. وی گفت: نتانیاهو روسای هیئت مذاکره کننده و حتی اعضای کابینه جنگ را هم دور می‌زند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید