پایگاه‌های صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد / بیانیه مهم حزب الله

کدخبر: ۶۴۰۳۳۴
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که تجمع نظامیان اشغالگر را در منطقه «حرج عداثر» و همچنین شهرک «ایون مناحم» را هدف حمله موشکی قرار داده است.
پایگاه‌های صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد / بیانیه مهم حزب الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، رزمندگان حزب الله لبنان، شهرک صهیونیست نشین «شومیرا» و پایگاه های «الراهب» و «برانیت» را هدف حمله موشکی مستقیم قرار دادند.

رسانه‌های عربی گزارش دادند، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که تجمع نظامیان اشغالگر را در منطقه «حرج عداثر» و همچنین شهرک «ایون مناحم» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه نظامی الراهب را با سلاح مناسب به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
حماس خواهان انتفاضه و خیزش فلسطینیان ساکن کرانه باختری شد

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تعرض‌های شهرک‌نشینان به کرانه باختری خواهان خیزش ملت فلسطین و اقدام جدی جامعه بین‌الملل شد.

خبرگزاری فلسطینی سما نیوز به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم چهار موشک شلیک شده از طرف حزب الله به منطقه الجلیل علیا را رهگیری کرده است.

این کانال همچنین اعلام کرد بر اثر انفجار یک پهپاد شلیک شده از طرف لبنان به شهرک حانیتا شمال سرزمین های اشغالی، یک صهیونیست زخمی شده است. ارتش این رژیم نیز اذعان کرد فرد زخمی شده یک نظامی بوده است.

همزمان آژیر خطر در سراسر مناطق شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد و رسانه های صهیونیستی اذعان کردند سامانه ضد موشکی این رژیم در رهگیری ۲ پهپاد شلیک شده توسط حزب الله لبنان به طرف یک ساختمان مورد استفاده ارتش اشغالگر در شهرک حانیتا ناکام بوده است.

در مقابل، شبکه المیادین گزارش داد هواپیماهای رژیم اشغالگر روستای یارین در جنوب لبنان را بمباران کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید