بمباران دو پایگاه نظامی اسرائیل / حزب‌الله لبنان بیانیه داد

کدخبر: ۶۳۹۷۹۳
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز نظامی «السماقه» رژیم صهیونیستی و پادگان نظامی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.
بمباران دو پایگاه نظامی اسرائیل / حزب‌الله لبنان بیانیه داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی به صورت جداگانه از حمله به دو پایگاه نظامی السماقه و زبدین رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس گزارش الجزیره، در بیانیه‌های حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۰۰ عصر به وقت محلی روز چهارشنبه مرکز نظامی السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب و به‌طور مستقیم هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
بلومبرگ مدعی شد : حمله موشکی ایران به اسرائیل قریب‌الوقوع است

اقتصادنیوز: بلومبرگ در گزارشی مدعی شده اطلاعات آمریکا و کشورهای غربی نشان می‌دهد حمله ایران یا گروه‌های مقاومت به اسرائیل انجام خواهد شد و تنها زمان آن مشخص نیست.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساعت ۷:۳۰ عصر روز چهارشنبه پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را نیز با موشک و به‌طور مستقیم هدف قرار داده است.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و جنگ غزه، حملات متقابل حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید