مقام نظامی سابق اسرائیل اعتراف کرد: درباره ایران اشتباه محاسباتی داشتیم

کدخبر: ۶۴۱۲۲۸
اقتصادنیوز: با گذشت چند روز از عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی ترکش های روانی این عملیات موفقیت آمیز همچنان مقامات نظامی و سیاسی تل آویو را درگیر کرده است.
مقام نظامی سابق اسرائیل اعتراف کرد: درباره ایران اشتباه محاسباتی داشتیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  طی روزهای گذشته محافل رسانه ای به ویژه روزنامه های رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش های مختلف به قدرت نظامی ایران و ضعف این رژیم که در عملیات وعده صادق نمایان شد، اذعان کردند.

در این میان مقامات کنونی و سابق رژیم صهیونیستی نیز با اظهارنظرهایی بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران صحه گذاشته اند.

«متان ولنایی» معاون سابق وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و ژنرال نیروهای ذخیره ارتش این رژیم اذعان کرد: این تصور ما که می توانیم مانع حماس و ایران شویم و در برابر آنها قدرت بازدارندگی داشته باشیم اشتباه بود.

خبر مرتبط
نخست وزیر عراق: در پاسخ ایران به اسرائیل از آسمان ما استفاده نشد

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق در سخنانی انجام حمله پهپادی و یا موشکی از خاک این کشور به اراضی اشغالی همزمان با حمله جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز روز گذشته اذعان کرد که پایگاه هوایی «نواتیم» هدف حمله‌های موشک‌های ایران قرار گرفته است.

خبر مرتبط
هشدار قاطع رئیسی به اسرائیل/ کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود

اقتصادنیوز: رییس جمهور تصریح کرد که کوچک ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین و شدید با آنها منجر خواهد شد.

این روزنامه ادامه داد: پایگاه نواتیم مهمترین پایگاه هوایی در اسراییل به شمار می‌رود.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشته بود که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسراییل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید