هلاکت چند سرکرده‌ داعش در سوریه + فیلم

کدخبر: ۶۴۱۸۷۶
اقتصادنیوز: ارتش سوریه با کمک جنگنده‌های روس، شماری از مقرهای گروههای تروریستی را در استانهای حلب، دیرالزور و حمص منهدم کرد و چندین تروریست از جمله چند سرکرده داعش را از پای درآورد.
هلاکت چند سرکرده‌ داعش در سوریه + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزارت دفاع سوریه خبر داد که در پاسخ به حملات مداوم گروههای تروریستی به مقرهای نظامی ارتش سوریه و روستاها و شهرکها، نیروهای مسلح این کشور با همکاری نیروهای روسی، چندین عملیات را انجام دادند.

این نهاد سوری خبر داد، این عملیاتها با جنگنده، پهپاد و توپخانه صورت گرفت و در جریان آن، چندین مقر تروریستها منهدم شد و شماری از تروریستها از جمله چند سرکرده داعش به هلاکت رسیدند.وزارت دفاع سوریه فیلم زیر را از انهدام مقرهای تروریستها در دیرالزور (شرق)، تدمر (مرکز) و حلب (شمال سوریه) منتشر کرده است:

 

ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی این کشور هجدهم فروردین ماه گذشته، حمله عناصر داعش به نقاط نظامی در شهرک معدان عتیق در حومه رقه واقع در شرق سوریه را دفع کردند. در این درگیری، دو نفر از نیروهای کمکی ارتش سوریه جانشان را از دست دادند. برخی منابع از استقرار شمار زیادی از نیروهای ارتش و دفاع ملی سوری در نزدیکی ایست بازرسی القوس در شهرک معدان عتیق خبر دادند. جایی که عناصر داعش برای نخستین‌بار پس از چند سال، با هدف رسیدن به بزرگراه رقه - دیرالزور خود را به آن رسانده‌ بودند.ارتش سوریه پیش از آن نیز حمله گروه تروریستی تحریر الشام به محور معرة موخص در جبل الزاویه واقع در جنوب ادلب را دفع کرد و تعدادی از تروریستها را کشت و زخمی کرد و توپخانه‌های ارتش نیز خطوط تدارکات پشت سر این شبه‌نظامیان در شهرهای کنصفره و الباره را در جبل الزاویه هدف قرار داد.این حملات همزمان با تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به دمشق و سایر مناطق سوریه صورت گرفت که در جدیدترین آن، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در پایتخت سوریه هدف قرار گرفت و طی آن 7 تن از مستشاران نظامی ایران از جمله سردار محمد رضا زاهدی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید