افزایش همکاری‌های هوایی ایران و ارمنستان

کدخبر: ۶۴۴۱۲۹
اقتصادنیوز : ایران و ارمنستان قرار است در زمینه بازآماد هواپیما و آموزش متخصصان بخش هوانوردی همکاری خود را افزایش دهند.
افزایش همکاری‌های هوایی ایران و ارمنستان
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در ادامه همکاری دو کشور همسایه ایران و ارمنستان رسانه‌های ارمنستانی روز چهارشنبه از افزایش همکاری دو کشور در بخش هوایی خبر دادند.به گزارش خبرگزاری «نیوز آرمنیا» «گنل سانوسیان» وزیر امور اجرایی و زیربنایی ارمنستان روز سه شنبه با هیأت ایرانی به سرپرستی «محمد محمدی بخش» معاون وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران دیدار کرد. «مهدی سبحانی» سفیر ایران در ارمنستان نیز در این هیات حضور داشت.
خبر مرتبط
شعبه جدید ارمنستان در ایران/ قیمت‌ها به سرازیری افتادند/ نافرمانی دینار عراق از بازار

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد ریزش قیمت ها نسبت به روز گذشته هستیم و قیمت دینار عراق تنها نرخ بدون تغییر معاملات بود. قیمت درهم امارات هم پایین آمد و با ریزش 147 تومانی، 17404 تومان ارزش گذاری شد.

بر اساس این گزارش، طرفین در خصوص همکاری‌های دوجانبه در بخش هوانوردی به ویژه در خصوص بازآماد هواپیما، آماده سازی و آموزش متخصصان افزایش پروازها و همچنین توسعه پروازهای ترانزیتی گفت‌وگو کردند.مقامات ارشد ارمنستان بارها به اهمیت روابط با ایران اشاره کرده‌اند.

خبر مرتبط
افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز

اقتصادنیوز: دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

«نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان چندی قبل در مصاحبه با یکی از نشریات جمهوری چک از روابط خوب با ایران سخن گفت.وی گفت که هدف اصلی سیاست خارجی ارمنستان باید برقراری روابط عادی با همه همسایگان باشد. او در این گفت‌وگو تاکید کرد که ارمنستان روابط خوبی با ایران دارد.اخیرا نیز «آلن سیمونیان» رئیس پارلمان ارمنستان در شبکه اجتماعی «ایکس» با انتشار تصاویر پرچم‌های ایران و ارمنستان کنار هم نوشت:«ایران همسایه هزار ساله ماست، ایران دوست ارمنستان است. این دوستی ادامه خواهد داشت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید