همدردی ویتنام با ایران/ حضور معاون نخست وزیر در سفارت ایران

کدخبر: ۶۴۸۸۷۰
اقتصادنیوز: معاون نخست وزیر ویتنام با حضور در سفارت ایران در هانوی، دفتر یادبود شهدای خدمت را امضا کرد.
همدردی ویتنام با ایران/ حضور معاون نخست وزیر در سفارت ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، امروز پنج شنبه "چان لو کوانگ"، معاون نخست وزیر ویتنام با مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی دفتر یابود شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور فقید و آقای امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه را امضاء نمود.

وی در گفتگو با نظری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ویتنام ضمن اظهار تالم و تاثر از بروز این فاجعه، مراتب تسلیت خود را از سوی حزب کمونیست، دولت و ملت ویتنام را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، دولت، ملت و وابستگان آقای رئیسی، آقای امیرعبداللیهان و دیگر مقامات همراه اعلام نمود.

خبر مرتبط
ادای احترام یمن به شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش/ مقامات مهمان سفارت ایران شدند+ عکس

اقتصادنیوز: مقامات یمنی امروز (پنجشنبه) برای ابراز تسلیت و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت در سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا حاضر شدند.

 

شایان ذکر است در این مراسم چوانگ کوانگ‌های نم نائب رئیس کمیسیون روابط خارجی حزب کمونیست ویتنام، فام تَن بین معاون وزیر امور خارجه، هوانگ چانگ معاون وزیر کشاورزی و توسعه روستایی ویتنام ایشان را همراهی نمودند.

خبر مرتبط
اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای مراسم شام غریبان شهدای خدمت

اقتصادنیوز: روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم شام غریبان شهدای خدمت در میدان آئینی امام حسین (ع)، خبر داد.

گفتنی است دفتر یادبود در سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی به مدت سه روز از چهارشنبه تا جمعه مفتوح خواهد بود که تاکنون حدود 50 سفیر و تعدادی زیادی از مقامات ویتنامی از نهادهای مختلف آن را امضاء نموده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی