گانتس کمیته حقیقت یاب تشکیل می دهد/ از این شوک ملی باید درس بگیریم!

کدخبر: ۶۴۸۹۰۷
اقتصادنیوز: بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب خواستار تشکیل کمیته تحقیق درباره شکست در هفتم اکتبر (پانزدهم مهر / عملیات طوفان الاقصی) شد.
گانتس کمیته حقیقت یاب تشکیل می دهد/ از این شوک ملی باید درس بگیریم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، گانتس در واکنش به جدال بین ارتش رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم درباره شکست در هفتم اکتبر، گفت: یک کمیته تحقیقات باید فورا تشکیل شود و من پیش نویس قطعنامه‌ای را برای تشکیل آن ارائه خواهم کرد.

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، افزود: وقایع هفتم اکتبر، دوره قبل از آن و ادامه عملیات یک شوک ملی است که ما باید از آن درس بگیریم.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

خبر مرتبط
کنست با الحاق کدام شهرک ها به اسرائیل موافقت کرد؟

اقتصادنیوز: کمیته امور عمومی پارلمان رژیم صهیونیستی موافقت اولیه خود را با پیش‌نویس قانون «الحاق برخی اراضی کرانه باختری به اسرائیل و منطقه جنوب الخلیل به النقب» اعلام کرد.

این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

خبر مرتبط
القسام در مورد اسارت فرمانده اسرائیلی چه گفت؟+ فیلم

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در تازه‌ترین ویدیوی خود از اسارت فرمانده منطقه جنوبی لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی