واکنش مشاور محمدرضا عارف به فعالیت او در انتخابات ریاست جمهوری 1403

کدخبر: ۶۴۹۱۹۸
اقتصادنیوز: مشاور محمدرضا عارف گفت: آقای عارف با رویکرد منافع ملی هرگونه کمکی برای برون رفت از وضعیت فعلی را برای خود فرض می‌داند و اینکه شخص ایشان چگونه در عرصه انتخابات نقش‌آفرین باشد مطمئنا با استفاده از خردجمعی مشاورین خود تصمیم گیری می‌کند.
واکنش مشاور محمدرضا عارف به فعالیت او در انتخابات ریاست جمهوری 1403

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علیرضا خامسیان  در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه کنش انتخاباتی محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: درگذشت ناگهانی جناب آقای رئیسی کشور را در وضعیت خاص و پیچیده‌ای قرار داده است که در این شرایط حساس همه دلسوزان ایران باید فارغ از هرگونه اختلاف نظرهای سیاسی با نگاه به منافع ملی اجازه ندهند روند اجرایی کشور با وقفه رو برو شود و از این منظر آقای عارف با رویکرد منافع ملی هرگونه کمکی برای برون رفت از وضعیت فعلی را برای خود فرض می‌داند.

وی افزود: اینکه شخص ایشان چگونه در عرصه انتخابات نقش‌آفرین باشد مطمئنا با استفاده از خردجمعی مشاورین خود تصمیم‌گیری می‌کند.

خبر مرتبط
گوشت قرمز یارانه ای را ثبت نام کنید + جزئیات

اقتصادنیوز: جزئیات توزیع آنلاین و ثبت‌نام گوشت قرمز یارانه‌ای در تهران اعلام شد.

مشاور محمدرضا عارف در پاسخ به سوالی درخصوص مراجعه به رئیس بنیاد امید ایرانیان برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای عارف هیچگاه ارتباطش را با اقشار مختلف جامعه قطع نکرده است و قاعدتا در مناسبت های اینچنینی رجوع به ایشان بیشتر از گذشته است و البته طبیعی هم به نظر می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی