رایزنی مقامات پاکستان و بحرین درباره تحولات منطقه‌ای پس از امضای «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد»

سرویس: اخبار سیاسی کدخبر: ۷۹۳۶۵۳
اقتصادنیوز: وزیر خارجه بحرین از مسوولان پاکستانی برای نقش آفرینی در تسهیل تفاهم نامه خاتمه جنگ قدردانی کرد و اظهار داشت که این امر به صلح و ثبات پایدار در منطقه کمک کند.
رایزنی مقامات پاکستان و بحرین درباره تحولات منطقه‌ای پس از امضای «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین در یک گفتگوی تلفنی پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ پس از امضای تفاهم‌نامه اسلام‌آباد تبادل نظر کردند.

سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور با عبدالطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین گفت وگوی تلفنی انجام داد.

خبر مرتبط
فوری/ شنیده شدن صدای انفجار مجدد در بحرین و کویت

اقتصادنیوز: وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد.

طرفین در مورد آخرین تحولات اوضاع منطقه‌ای پس از امضای «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» گفت‌وگو کردند.

وزیر خارجه بحرین از مسوولان پاکستانی برای نقش آفرینی در تسهیل تفاهم نامه خاتمه جنگ قدردانی کرد و اظهار داشت که این امر به صلح و ثبات پایدار در منطقه کمک کند.

وی به اطلاع طرف پاکستانی رساند که به زودی به اسلام‌آباد سفر خواهد کرد.

اسحاق دار نیز بر عزم پاکستان برای ترویج گفت‌وگو و دیپلماسی برای دستیابی به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تاکید کرد.

وزیر خارجه پاکستان جمعه شب گذشته با دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوی تلفنی انجام داده بود.

پربازدیدترین‌ها
لوتوس پارسیان - O