مرز حمایت دلار شکست/ معامله گران ارزی کنار کشیدند

کدخبر: ۳۶۴۰۶۶
اقتصاد نیوز:نقطه حمایت قیمت دلار که در صورت عبور از آن می‌تواند بازار را نزولی کند شکست با این حساب پروژه رسیدن دلار به سطح 30 هزار تومان در نیمه نخست روز شکست خورد.
مرز حمایت دلار شکست/ معامله گران ارزی کنار کشیدند

به گزارش اقتصاد نیوز، برخی معامله گران بر پایه تحلیل های فنی اقدام به خرید و فروش دلار در بازار می کنند. برای این معامله گران برخی نقاط قیمتی مهم هستند زیرا می تواند روند بازار را در ادامه روز مشخص کند.

امروز بسیاری از تحلیل های فنی نقطه حمایت دلار بر اساس بازار هرات 28 هزار 750 تومان عنوان کرده می کردند. این نقطه به معنای ان است که اگر قیمت دلار از این سطح پایین تر بیاید روند نزولی خواهد شد. در مقابل نقطه مقاومت که نماد صعود قیمت در بازار است 28 هزار 950 تومان محاسبه شد.

بیشتر بخوانید

>>>۲ نیروی مقابله با انتظارات منفی قیمت دلار

در میانه روز کف حمایت دلار در بازار هرات که معمولا قیمت پایین تری از تهران دارد شکسته شد تا تحلیل گران فنی به معامله گران پیشنهاد بدهند فعلا از بازار کنار بشکند و خرید و فروش نکنند.

کف حمایت 28 هزار 750 تومان برای بازار دلار کف مهمی به حساب می امد و با شسکت این کف احتمال دارد حجم خرید ها در بازار کم شود. احتمال دارد قیمت دلار تا سطح 28 هزار 710 پایین بیاید.

کاهش 400 تومانی قیمت دلار

با شکست مرز حمایتی دلار در بازار هرات، قیمت دلار در بازار تهران نیز 400 تومان پایین آمد و در مرز 29 هزار تومان قرار گرفت. درهم در سطح 8 هزار تومان قرار دارد و معاملات آن کم‌حجم برآورد می‌شود با این دست‌فرمان بازار تیر برخی نوسان گیر برای رساندن دلار به 30 هزار تومان به نظر می‌رسد در امروز شکست‌خورده باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید