کاهش قیمت ها در بازار ارز؛

دلار هرات کف قیمتی را شکست

کدخبر: ۳۶۴۲۶۲
دلار در بازار آزاد به محدوده‌ی 29 هزار تومان بازگشت و دلار هرات به 28 هزار و 400 تومان کاهش یافت. صرافی ملی نیز قیمت دلار را 1.5 درصد کاهش داد.
دلار هرات کف قیمتی را شکست

به گزارش اقتصاد نیوز، معامله‌گران بازار معتقدند قیمت دلار در بازار هرات عامل موثری بر نرخ دلار در بازار تهران است و در شرایط فعلی یک چشم معامله‌گران به این بازار است.

شکست کف قیمتی دلار هرات

دو روز پیاپی است که دلار در این بازار در بازه 28 هزار و 750 تومان تا 28 هزار و 950 تومان نوسان می‌کند. تحلیل‌گران فنی پیش بینی کرده بودند که این محدوده شکسته شود. ظهر امروز نرخ هرات تا 28 هزار و 400 تومان پایین آمد تا 350 تومان پایین‌تر از کف قیمتی گفته شده قرار بگیرد. 

بیشتر بخوانید؛

پیش بینی روند قیمت دلار در روز سه شنبه/وقت تماشا در بازار ارز

 

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد

از طرف دیگر 5 روز است که دلار در بازار نقدی تهران در محدوده‌ی 29 هزار تومان نوسان می‌کند، در معاملات امروز نیز نرخ دلار در محدوده‌ی 29 هزار و 450 تومان کشف قیمت شد و تا نیمه‌ی روز با نوسان اندکی حول این قیمت معامله شد. اما با گذر از نیمه‌ی روز، قیمت دلار نقدی تا 29 هزار تومان پایین آمد. 

بازگشایی قیمت‌های صرافی ملی بدون تغییر قیمت

بازارساز نیز در شرایط کم‌نوسان بازار ارز قیمت دلار را نسبت به روز گذشته تغییر نداد، دلار صرافی ملی بدون تغییر نسبت به روز گذشته در قیمت 28 هزار و 950 تومان بازگشایی شد، اما در نیمه‌ی روز صرافی ملی قیمت دلار را ابتدا به 28 هزار و 800 تومان و در ادامه تا 28 هزار و 500 تومان کاهش داد تا نسبت به قیمت بازگشایی 1.5 درصد کاهش یافته باشد. قیمت یورو نیز با کاهش 200 تومانی به 33 هزار و 550 تومان رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید