رشد قیمت ها در اولین روز آذر؛

قیمت انواع دلار، یورو، سکه و درهم در بازارهای مختلف روز ‌شنبه+جدول / صعود قیمت دلار به کانال 26 هزار تومانی

کدخبر: ۳۷۴۴۵۸
در نیمه اول روز، قیمت دلار آزاد یک کانال بالا آمد و به کانال ۲6 هزار تومان پا گذاشت و قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نیز به کانال ۲5 هزار تومان وارد شد. سکه نیز به کانال ۱2 میلیون تومانی صعود کرد.
قیمت انواع دلار، یورو، سکه و درهم در بازارهای مختلف روز ‌شنبه+جدول / صعود قیمت دلار به کانال 26 هزار تومانی

به گزارش اقتصاد نیوز، در معاملات صبح شنبه بازار آزاد، قیمت دلار وارد کانال 26 هزار تومانی شد و قیمت سکه یک کانال بالا آمد و وارد محدوده‌ی 12 میلیون تومانی شد. 

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز 25 هزار و 149تومان بود که نسبت به روز پنجشنبه افزایش داشت. قیمت دلار در بازار متشکل در نیمه روز به 25هزار و 138 تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز 25 هزار و 400 تومان بود که نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه افزایش داشت و در نیمه روز به 25 هزار و 390 تومان رسید. 

قیمت ارزهای صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی در نیمه روز با افزایش 100 تومانی نسبت به قیمت اولیه صبح امروز، یک کانال بالا آمد و به 26 هزار و 50 تومان رسید. قیمت یورو نیز با افزایش 100 تومانی نسبت به صبح امروز، 30 هزار و 900 تومان اعلام شد. 

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد با افزایش 550 تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه، یک کانال بالا آمد و به 26 هزار و 400 تومان رسید. 

قیمت درهم در بازار آزاد نوسان اندکی داشت و با افزایش 90 تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه، در نیمه روز به قیمت 7 هزار و 310 تومان مبادله شد. 

دلار

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید