حباب قیمت سکه چقدر است+جدول

پاس گل طلا به قیمت سکه

کدخبر: ۳۷۷۷۸۴
اقتصاد نیوز: قیمت جهانی طلا به قیمت سکه در بازار پاس گل داده اما معامله گران برای عبور قیمت از مرز 12 میلیون و 400 هزار تومان محتاط نشان می‌دهند.
پاس گل طلا به قیمت سکه

به گزارش اقتصاد نیوز، روز دوشنبه قیمت سکه کمی نزولی شد به گفته فعالان، بازار در معاملات پشت خطی روز یکشنبه تا نزدیکی ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هم بالا رفت، ولی بار دیگر در شکست محدوده مقاومتی یادشده ناکام ماند. این اتفاق موجب شد که بار دیگر به فروشندگان سکه افزوده شود و قیمت در مسیر نزولی قرار بگیرد.

بااین‌حال، احتیاط معامله‌گران ازآنجا بیشتر مشخص می‌شد که سکه بازان تمایل زیادی هم نداشتند که دارایی‌های خود را با سرعت زیادی به فروش برسانند. به نظر می‌رسد سکه بازان دیروز تمایلی به خرید نداشتند، ولی همچنان حاضر نبودند که به‌راحتی سکه‌های خود را از دست بدهند. با توجه به حساسیت بازار نسبت به محدوده ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتومانی می‌توان از آن به‌عنوان محدوده احتیاطی بازار سخن گفت.

66

به گفته فعالان، یکی از عوامل کاهنده قیمت سکه در روز دوشنبه نزول بهای اونس طلا در بازارهای جهانی بود. طلا تا ساعت ۳ بعدازظهر تا نزدیکی ابتدای محدوده هزار و ۸۳۰ دلار پایین رفته بود. این در حالی بود که سکه بازان انتظار داشتند، طلا هفته را با افزایش قیمت آغاز کند. در بازار ارز هم دیروز متغیر افزایشی خاصی برای معامله‌گران سکه وجود نداشت. دلار دیروز ۲۰ تومان افت را به ثبت رساند و به بهای ۲۵ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

99

پیش‌بینی قیمت سکه در روز سه‌شنبه

در پایان کار بازار جهانی طلا قیمت اونس از نیمه اول کانال 1800 دلار بالاتر رفت و بیش از 20 دلار نسبت به‌روز جمعه بالاتر بسته شد. این افزایش در ساعتی رخ داد که بازار سکه در داخل بسته شد. اما اثر این افزایش در قیمت سکه فردایی چندان محسوس نبود. زیرا قیمت سکه در معاملات پشت خطی از مرز 12 میلیون و 400 هزار تومان بالاتر نرفت. این حرکت نشان داد بازار نسبت به عبور از این مرز وسواس دارد. باقیمت بسته‌شده طلا در بازار جهانی حباب سکه به زیر یک‌میلیون تومان بازگشت. اما هنوز هستند کسانی که وسوسه سودگیری بالای این سطح را دارند.

زیرا بهانه خرید و ریسک را این بار قیمت طلا به قیمت سکه داده است هرچند که طلا در بازی معامله گران همیشه نقش مکمل را داشته و این دلار بوده که ایفاگر نقش اصلی بوده است.باید دید امروز معامله گران با پاس گل طلا به هدف می‌زنند یا ترجیح می‌دهند کماکان در لاک احتیاط باشند؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید