قیمت طلا امروز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۲۶| تداوم رشد قیمت‌ها

کدخبر: ۳۷۹۵۰۶
قیمت طلا امروز هم بر مدار افزایش پیش رفت و هر گرم طلا 18 عیار ۱,۱۳۴,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و چهار هزار) تومان معامله شد.
قیمت طلا امروز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۲۶| تداوم رشد قیمت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز، طلا امروز در بازار ایران و جهان افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۶۰ (یک هزار و هشتصد و شصت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۲ درصدی داشته است.

قیمت هر اونس طلا امروز 26 آذر 99

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۱۳۴,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

قیمت طلا امروز 26 آذر 99

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا 18 عیار نسبت به روز قبل ، با ۶۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۱۲,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و دوازده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۸۰۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز 26 آذر 99

تداوم سقوط بورس در روز بد پالایشی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام امروز هم با روند کاهشی معاملات خود را آغاز کرد و در همین دقایق نخست با افت بیش از ۲۷ هزار واحدی مواجه شد. اما پس از رسیدن به کف یک میلیون و 400 هزار واحدی به سمت بالا برگشت.  

در پایان معاملات روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران 14 هزار و 874 واحد ریزش کرد و در سطح یک میلیون و 413 هزار و 450 واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با افت 4 هزار و 621 واحدی به رقم 436 هزار و 527 واحد رسید. همچنین شاخص کل فرابورس 32 واحد پایین آمد و به رقم 189 هزار و 914 واحد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید