مرز 24 هزار تومانی اسکناس آمریکایی از دست رفت

علامت هشدار به معامله گران دلار امروز

کدخبر: ۳۹۰۶۵۰
پس از بازار سکه نشانه های نزول در بازار دلار نیز رویت شد. قیمت دلار از مرز 24 هزار تومان عقب نشست. این خبر برای معامله گران دلار خبر خوبی نیست.
علامت هشدار به معامله گران دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز،  شکست مرز 24 هزار تومانی قیمت دلار، مالداران بازار ارز را به هراس انداخته است. از نگاه آن ها، اگر دلار محدوده 23 هزار و 800 تومانی را از دست بدهد، باید بخشی از ارز ذخیره شده خود را به فروش برسانند تا در صورت ریزش بازار، دچار ضرر محدودتری شوند و نقدینگی لازم برای خرید در قیمت های پایین تر را داشته باشند. شکست مرز 24 هزار تومانی، برای بازیگران باتجربه ارزی یک علامت هشدار بود.

کاهش حجم معاملات در انتهای هفته

روز پنج شنبه به طور معمول حجم خرید و فروش ها در بازار ارز کمتر است؛ با این حال به احتمال زیاد به دلیل حساس شدن وضعیت بازار، باتجربه های بازار با دقت بیشتری روند قیمت ها را رصد خواهند کرد.

N2 (72)

آن ها می دانند، باید مواظب رفتارهای هیجانی باشند. در برخی اوقات، شماری از نوسان گیران فعالیت خود را در روز پنج شنبه به عنوان خریدار یا فروشنده زیاد می کنند و بعد در معاملات پشت خطی روز جمعه موقعیت متفاوت تری را اتخاذ می کنند. در واقع، اگر پنج شنبه به شکل هیجانی فروشنده باشند، روز جمعه با قدرت خریدار می شوند.

تحت تاثیر تحرکات آن ها، قیمت نوسانات زیادی را تجربه می کند ولی معمولا به همان نقطه ای برمیگردد که در ابتدای روز پنج شنبه در آن قرار داشت. آنچه نصیب نوسان گیران شده است، تغییراتی است که طی دو روز در بازار ایجاد کرده اند. با این اوصاف می توان گفت، در صورت شکست محدوده 23 هزار و 800 تومانی، بازیگران باتجربه فروشنده خواهند شد، ولی مواظب خواهند بود که در صورت تغییر جهت قیمت، در معاملات روز جمعه خریدار شوند.

به گفته تحلیل گران فنی، دلار حمایت مهمی را از دست داده است، ولی هم چنان بالای خط صعودی نوسان می کند؛ از نگاه آن ها تا زمانی که درهم بالای مرز 6 هزار و 500 تومان قرار دارد، افت سنگین دلار دشوار است. درهم در روز چهارشنبه اصلا تمایلی به افزایش قیمت نداشت، ولی توانست محدوده 6 هزار و 600 تومانی را حفظ کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید