یک پیش بینی جذاب از آینده قیمت طلا

کدخبر: ۳۹۱۹۵۷
اونس طلا با افزایش ۵ دلار یا بیش از ۰.۲ درصد از ۱۸۳۵ دلار گذشت. در صورت ادامه روند صعودی فعلی تا پایان هفته ، در برابر یک صعود احتمالی و یک تلاطم ناخوشایند دلار ، روند صعودی طولانی تر طلا باید دوباره خود را ثابت کند.
یک پیش بینی جذاب از آینده قیمت طلا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مارکت واچ، به دلیل اینکه قانون گذاران شروع به کالبدشکافی بسته پیشنهادی 1.9 تریلیون دلاری بایدن کردند ، حرکت طلا بالاتر رفت. گرچه به نظر می رسد یک بسته محرک عظیم تا اواسط ماه مارس (فروردین) تحمیل شود ، اما گویا تمایل رئیس جمهور بایدن برای مذاکره قیمت نهایی را به 1.2 تریلیون دلار آمریکا نزدیک می کند.

در حال حاضر خوش بینی همچنان ادامه دارد که محرک های پولی و مالی در ایالات متحده می تواند به این اقتصاد کمک کند تا داغ شود و تورم های بالاتر را به طلا ادامه دهد.

طلا هفته گذشته در معرض خطر جدی قرار داشت و تا زمانی که منطقه 1،855 ورود کند. در صورت ادامه روند صعودی فعلی تا پایان هفته ، در برابر یک صعود احتمالی و یک تلاطم ناخوشایند دلار ، روند صعودی طولانی تر طلا باید دوباره خود را ثابت کند.

 قیمت هر اونس طلای نقدی با افزایش ۵ دلار یا بیش از ۰.۲ درصد از  ۱۸۳۵ دلار گذشت..

gold

قیمت های نفت خام فقط می خواهند روند بالاتری را طی کنند. نفت خام اروپا 0.8٪ از دسامبر(دی) کاهش یافت و به 483.4 میلیون بشکه رسید. اگر روند نزولی ذخایر نفت خام جهانی ادامه یابد ، باید قیمت نفت را بالا رود.

چشم انداز کوتاه مدت موسسه انرژی آمریکا نشان داد که سطح پایدار برای غلبه بر ویروس کرونا همچنان بر چشم انداز تقاضا برای بقیه سال را تأثیر می گذارد ، اما این خوش بینی یک بازپرداخت حتی قوی تر را در سال 2022 زیاد خواهد کرد و میزان افت 180،000 بشکه را داشت تا اکنون 5.38 میلیون بشکه افزایش نسبت به سال دیگر را تجربه کرده است. پیش بینی می شود چشم انداز تقاضای جهانی در سال 2022 با تحقق سود سالانه ، 190 هزار بشکه رشد کند.  این موسسه قیمت نفت خام برنت را به طور متوسط ​​55 دلار در هر بشکه در سال 2022 هدف قرار داده است ، محتاط ترین پیش بینی با توجه به عدم اطمینان کورنا برای نیمه اول سال است.

به نظر می رسد هر دو نوع نفت خام WTI و برنت از این موج بالا استفاده می کنند ، اما به نظر می رسد برای گرفتن قیمت نفت از اینجا به یک کاتالیزور جدید نیاز است.در حال حاضر قیمت هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدییت با افزایش ۰.۴۰ درصد به قیمت ۵۸ دلار و ۳۳ سنت رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید