هفته پر آمار اقتصادی بازارها

پیش بینی کف قیمت بیت کوین/ قیمت طلا در برزخ

کدخبر: ۴۰۹۶۳۲
تحلیل گران بر این باور هستند بیت کوین اگر مرز قیمت ۶۰ هزار دلار رد کند، دیگر افت قیمت کمتر رخ دهد. از سوی دیگر قیمت طلا هنوز در برزخ تورم قرار دارد
پیش بینی کف قیمت بیت کوین/ قیمت طلا در برزخ

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، تحلیلگران در گفت و گو با کیتکو نیوز تاکید کردند داده هایی که قرار است منتشر شود به نظر می رسد بازارها را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت طلا به دلیل افزایش انتظارات تورمی احتمال افزایش قیمت دارد. این در حالی است که برای اولین بار در نظرخواهی کیتکو نیوز صعود طلا طرفداری نداشت.

در حال حاضر ، بازار طلا نرخ بهره پایین ، هزینه های بیشتر دولت و افزایش انتظارات تورمی را نادیده گرفته است. با این حال ، هفته آینده می تواند موضع سیاست فدرال رزرو را آزمایش کند . در هفته پیش رو همه نگاه ها به اطلاعات اقتصادی کلان بسیار قوی ، از جمله گزارش های تولید و اشتغال ، معطوف خواهد شد.

بارت ملک ، رئیس استراتژی جهانی TD Securities ، به کیتکو نیوز گفت: طلا در موقعیت خوبی قرار دارد تا از سطح هزار و ۸۰۰ دلار عبور کند. ما هنوز هدف 1900 دلاری خود را حفظ می کنیم.

تقویم

هفته برای بیت کوین

حتی اگر هفته گذشته روند نزولی در بازارها مشاهده شد ، اما به نظر می رسد همه چیز آرام شده است زیرا به نظر می رسد بیت کوین جای خود را پیدا کرده است.

بورس تجاری شیکاگو (CME) از تاریخ 3 می (۱۳ اردیبهشت) راه اندازی شاخص بیت کوین میکرو را اعلام کرد که می تواند افزایش علاقه سرمایه گذاران خرده فروشی را به همراه داشته باشد.

در حالی که تنظیم کنندگان آمریکا ارزیابی تاییدیه ETF بیت کوین را ادامه می دهند ، موسسات به جمع آوری بیت کوین بیشتری ادامه می دهند. نکسون جدیدترین شرکت لیست شده برای خرید بیت کوین شد.

شرکت بازی مستقر در توکیو با پیوستن به تسلا ، مایکرو استراتژی  و دیگران ، 100 میلیون دلار بیت کوین با قیمت متوسط 58هزار و 266 دلار خریداری کرد.اگر خریداران بتوانند بیت کوین را به بالای 60هزار و 103 دلار برسانند و بالاتر از این نگه دارند ، سناریوی نزولی به طور احتمالی باطل خواهد شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید