پیش بینی روند قیمت سکه یک روز قبل از انتخابات

فشار طلایی به معامله گران سکه

کدخبر: ۴۱۹۶۹۱
اقتصادنیوز: قیمت سکه زمانی که به محدوده های تغییر فاز می رسد افت می کند زیرا فشار فروش در بازار اجازه نمی دهد سکه از این مرز عبور کند. سکه دیروز به کمک قیمت دلار در بخشی از روز صعودی بود اما فشار قیمت طلا مسیر صعودی را مسدود کرد.
فشار طلایی به معامله گران سکه

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امروز ممکن است تحت فشار رفتار طلای جهانی قرار بگیرد. طلا دیشب نه تنها حمایت هزار و ۸۵۰ دلار را از دست داد که به زیر محدوده هزار و ۸۴۰ دلاری رفت که میانگین ۲۰۰ روزه این فلز گران بها بود. به گفته فعالان، در صورتی که طلای جهانی زیر محدوده هزار و ۸۴۰ دلاری باقی بماند، زمینه ساز افزایش فروش ها در بازار سکه خواهد شد. البته با وجود افت طلای جهانی، سکه دیشب در معاملات پشت خطی تا نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رشد کرد.

سکه حباب

به گفته تحلیل گران،‌ دلیل اصلی رشد سکه خوش بینی نسبت به روند قیمت دلار در روز جاری بود. از نگاه آن ها، عبور لحظه ای دلار از محدوده مقاومتی ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومانی موجب شده است که سکه بازان قیمت های بالاتری را برای اسکناس  آمریکایی تصور کنند. در صورتی که در روز جاری، دلار رشد خاصی را تجربه نکند، امکان افت سکه با سرعت زیاد وجود دارد و حتی ممکن است محدوده ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی از دست برود. در روزهای اخیر فلز گران بهای داخلی با نزدیک شدن به محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با افزایش فروش ها مواجه شده است .

دلار پشت خطی

در صورتیکه سکه روز پنج شنبه به افت بهای اونس طلا دقت نکند، احتمال افزایش حباب در بازار فلز گران بهای داخلی وجود خواهد داشت. بعدازظهر دیروز حباب سکه تا محدوده ۲ درصدی رشد کرده بود و در صورتی که اتفاق خاصی در بازار روز جاری رخ ندهد، سطح حباب می تواند به بالای ۳ درصد برسد. برخی فعالان افزایش حباب سکه را نشان دهنده افزایش تقاضا در بازار دانسته اند.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید