ساخت اهرام ثلاثه مصر در دنیای مجازی

کدخبر: ۴۲۰۰۵۸
شبکه انجین (Enjin) که یکی از مشهورترین پلتفرم‌های توکن‌های غیرمثلی است، همکاری خود با ویرچوال وردز (Virtual Worlds) را آغاز کرده است. انجین در اولین همکاری خود قرار است اهرام مصر را در دنیای مجازی ویرچوال وردز بسازد.
ساخت اهرام ثلاثه مصر در دنیای مجازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کریپتوبریفینگ، از جمله بخش‌هایی که انجین با ویرچوال وردز همکاری می‌کند، تلفیق سازه‌های تاریخی در دنیای واقعی با دنیای مجازی است. عرضه توکن‌های غیرمثلی اهرام مصر و مجسمه ابوالهول از جمله بخش‌هایی است که این دو پروژه در آنها با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

بنا به گزارش ارز دیجیتال؛ در پلتفرم ویرچوال وردز، دارندگان توکن‌های غیرمثلی می‌توانند اشیای مجازی را در دنیای مجازی این پلتفرم نگهداری کنند و دارایی‌های دیگران را ببینند. الیوت میزورچ (Elliot Mizorch)، مدیرعامل ویرچوال وردز، در ارتباط با این همکاری گفت:

در ویرچوال وردز مهمترین سازه‌های بشری و بناهای یادبود پراهمیت دنیا را به اکوسیستم تازه دیجیتالی وارد می‌کنیم تا آنها برای نسل‌های بعدی حفظ شوند و در به‌نوعی که پیش از این وجود نداشته، در دسترس باشند. با همراهی انجین، میراث گذشته ما این توانایی را پیدا می‌کند که در یک آینده دیجیتال به بقای خود ادامه دهد.

 ویرچوال وردز که در نوع خود نوآورانه به حساب می‌آید، بناهای تاریخی را هدف قرار داده است. این پلتفرم راه را برای ارائه نسخه دیجیتالی تاریخ در دنیای مجازی باز می‌کند. با کمک فناوری واقعیت مجازی، این پروژه‌ها می‌توانند به افراد در مطالعات تاریخی کمک کنند؛ موضوعی که تا پیش از این ممکن نبوده است.

ویرچوال وردز برای ایجاد نسخه دیجیتال از سازه‌های پراهمیت دنیا، از موتور آنریل انجین (Unreal Engine) و تلفیق آن با اسکن‌های جغرافیایی بهره می برد. این پلتفرم در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که همکاری با انجین برای ایجاد امکانی است که در آن بازیکنان بتوانند توکن‌های غیرمثلی که در نقاط مختلف دنیای مجازی مخفی شده است را پیدا کنند. قبرهای سنگی، مجسمه‌ها و عصاهای سلطنتی از جمله آیتم‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند نسبت به پیدا کردنشان تلاش کنند. پس از آن که بازیکن توکن‌های غیرمثلی مخفی‌شده را پیدا کنند، این توکن‌ها مستقیماً به کیف پولشان واریز می‌شود.

مکسیم بالگف (Maxim Balgov)، مدیرعامل انجین، در این باره گفت:

ویرچوال پل ارتباطی میان تجربه‌های خارق‌العاده گرافیک سه‌بعدی و تجربه کاربری توکن‌های غیرمثلی است. این مسئله نشان‌دهنده چگونگی استفاده از توکن‌های غیرمثلی برای تعامل کاربران، ایجاد دنیاهای مجازی و اقتصاد است و تمام اکوسیستم‌های دیجیتال را در یک دنیا جمع می‌کند.

آتاری هم از جمله دیگر شرکت‌هایی است که روی دنیای دیجیتال خود کار می‌کنند. دنیای مجازی آتاری هم بر بستر پلتفرم‌های توکن‌های غیرمثلی کار می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید