بازدهی 7 روزه 7 ارز دیجیتال مهم دنیا منفی بود

افزایش وخامت بازار طلا !

کدخبر: ۴۲۱۰۷۹
اقتصادنیوز: تحلیل‌گران وضعیت بازار طلا را نامطمئن ارزیابی می‌کنند و معتقدند احتمال وخیم‌تر شدن وضعیت فلز گرانبها و افت قیمت تا 1750 دلار وجود دارد.
افزایش وخامت بازار طلا !

به گزارش اقتصادنیوز قیمت طلا در آخرین ساعات معاملات روز گذشته رشد کرد، تا 1790 دلار بالا رفت  و به 1800 دلار نزدیک شد، اما در پس گرفتن این مرز ناکام ماند، روند قیمتی فلز گرانبها در شروع معاملات امروز نزولی بود و تا نزدیکی 1775 دلار نیز پایین آمد. تحلیل‌گران وضعیت بازار طلا را نامطمئن ارزیابی می‌کنند. به نظر آن‌ها قیمت دارایی‌هایی مانند طلا در نهایت افزایش پیدا می‌کند اما در مقطع کنونی احتمال این که اوضاع بازار طلا از این نیز وخیم‌تر شود وجود دارد. مرز حساس پایینی طلا در حال حاضر 1750 دلار عنوان می‌شود و کارشناسان معتقدند در صورت شکسته شدن این مرز افت قیمت طلا تا 1725 دلار نیز محتمل است.

بیت کوین سه

افت قیمت ارزهای دیجیتال

تغییرات قیمتی 7 ارز دیجیتالی که بیشترین سرمایه را داشتند در 24 ساعت و هفت روز گذشته منفی بود. در ساعت 13 و 30 دقیقه عصر به وقت ایران ارزش بیت کوین نسبت به 7 روز قبل بیش از 20 درصد کاهش یافته بود. اتریوم نیز در این بازه زمانی بیش از 27 درصد از ارزش خود را از دست داده بود. در بین این 7 ارز دیجیتال دوج کوین ضعیف‌ترین بازدهی هفتگی را داشت. قیمت دوج کوین نسبت به 7 روز قبل نزدیک به 38 درصد افت داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید