نوسان اندک طلا در روزهای بد رمزارزها

تداوم روند نزولی بیت‌کوین و اتریوم

کدخبر: ۴۲۳۳۳۳
اقتصادنیوز: در آخرین روز معاملات هفته، بیت‌کوین دوباره روند کاهشی پیدا کرد اما طلا به نظر می رسد روز خوبی را در پیش داشته باشد.
تداوم روند نزولی بیت‌کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز، سرمایه گذاران به دنبال دریافت اطلاعات جدید در زمینه سیاست‌های پولی فدرال رزرو در روزهای آتی هستند.

آمار بحران کرونا در ایالات‌متحده نشان‌دهنده آن است که چشم‌انداز روند مهار بحران در این کشور با توجه به واکسیناسیون گسترده مثبت است.طبق داده‌های اقتصادی آمریکا آمار اشتغال در ماه ژوئن نشانگر آن است که این آمار از پیش‌بینی‌های گذشته عملکرد بهتر داشته است و آمار بیکاری در این ماه به رقم 5.7 رسیده است.

دیروز بر اساس آمار ارائه شده آشکار شد که میزان بیکاری ایالات متحده به پایین‌ترین سطح خود از  از زمان آغاز پاندمی کرونا رسیده است.

امروز نوسانات بازار طلا و نقره در معاملات روندی مشابه هم را طی کردند.  قیمت طلا اونس طلا در ساعت تنظیم این خبر 1794 دلار بود.

gold

افت پایان هفته

مهم‌ترین رمز‌ارز جهان امروز روند مثبتی را طی نکرد. ارزش بیت کوین در ساعات آغازین معاملات امروز 1.4 درصد کاهش داشت و به 33هزار و 67 دلار رسید. ضعف اولیه احتمال سومین روز متوالی کاهش قیمت بیت کوین را افزایش داد. این امر موجب شد که این روند در بقیه ساعات نیز ادامه داشته باشد و بیت کوین به زیر مرز 34هزار و 294 دلار برسد.

سایر رمزارزهای مهم نیز صبح جمعه وضعیت بهتری نداشتند وهمگی در حال عقب نشینی بودند. طبق جدول کوین‌مارکت ، بازار بیش از 8 درصد ارزش خود را از دست داده است. اتریوم (ETH-USD) ، دومین رمزارزمحبوب در جهان بیش از سایرین افت قیمت داشت.اتریم با کاهش 3.27 درصدی به 2هزار و 58دلار رسید.

در حالی که بازار رمزارزها برای بازپس گرفتن رقم‌های رویایی که در اوایل سال به آنها دست یافته بود، تلاش می کند ، روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است. ارزش بیت کوین که در آوریل (اردیبهشت) به بالاترین سطح خود 64هزار دلار رسیده بود در حال حاضر تقریبا نصف شده است ودر ساعت تنظیم این خبر 33هزار و 344 دلار قیمت دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید