نظر سنجی جدید کیتکو منتشر شد

هدف جدید قیمت طلا/ دو پیش بینی از آینده طلا

کدخبر: ۴۲۵۱۷۳
پیش بینی افزایش قیمت پس از اینکه طلا در سطح بالای ۱۸۰۰ دلار مانده است بیشتر شده و به نظر می رسد در هفته جاری روند افزایشی بیشتری داشته باشد.
هدف جدید قیمت طلا/ دو پیش بینی از آینده طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، با توجه به اینکه قیمت طلا هفته میلادی  را در تلاش بود که بالای 1800 دلار در هر اونس ببندد، در بازار فلزات گرانبها، اکثریت تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خرده فروشی به دنبال قیمت های بالاتر در هفته آینده است.

طبق آخرین نظرات در این هفته نظرسنجی طلای هفتگی Kitco News ، اکثر تحلیلگران می گویند به نظر می رسد دوره ادغام طلا (استحکام در یک قیمت مشخص) پس از فروش شدید ژوئن (تیر) در حال پایان است.

با این حال ، برخی از تحلیلگران خاطرنشان می کنند که سرمایه گذاران باید احتیاط کنند زیرا بازار طلا در تلاش است تا اقدامات قیمتی مثبتی را در مواجهه با چندین اتفاق از جمله بانک مرکزی اروپا تغییر دهد که هدف تورم خود را به طور متوسط ​​به 2٪ در میان مدت تغییر دهد. کاهش نرخ بانک چین ، بازدهی اوراق قرضه به شدت پایین تر و بازارهای سهام ضعیف تر سیاست هایی است که در حال حاضر بانک ها در حال اتخاذ هستند.

اوگن وینبرگ ، رئیس تحقیقات کالا در Commerzbank ، گفت: "بله ، هر اونس طلا بالای 1800 دلار مانده است، اما در حال حاضر اقدامی قاطع در بازار طلا انجام نشده است."

وینبرگ اضافه کرد که طلا قبل از جلب توجه صعودی پایدار تر ، باید در سطح فعلی مستحکم شود. من فکر می کنم فقط در یک حالت است که قیمت طلا بالاتر می رود. من فکر می کنم وقتی سرمایه گذاران متوجه شوند که هم فدرال رزرو و هم بانک مرکزی اروپا پشت منحنی تورم خواهند بود ، می توانیم شاهد حرکت طلا باشیم. من فقط نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد.

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان ، 12 یا 75٪ پیش بینی افزایش قیمت طلا را داشتند. به طور همزمان ، تحلیلگران بی طرف و خنثی در این هفته مساوی شدند و هر نظر دو رای یا 12.5 درصد به دست آورد.

در همین حال ، 902 رای در نظرسنجی های آنلاین خرده فروش ها به دست آمد. از این تعداد 550 پاسخ دهنده یا 61 درصد به دنبال افزایش طلا هستند. 178 نفر دیگر ، یا 20٪ ، روند نزولی را پیش بینی کردند، در حالی که 174 رای دهنده ، یا 19٪ ، بی طرف بودند.

نمودارها

اوله هانسن ، رئیس استراتژی کالای بانک ساکسو ، گفت که در کوتاه مدت طلا را صعودی پیش بینی می کند. با این حال ، او افزود با شروع تعطیلات تابستانی سرمایه گذاران، بازار با سر و صدای زیادی خواهد داشت.

او گفت: "علی رغم عملکرد ضعیف طلا ، من هنوز هم فکر می کنم که قیمت ها می توانند بالاتر بروند. دلایل کافی وجود دارد که باور کنیم خطرات برای طلا کاملاً به سوی روند صعودی است.

نیکلاس فراپل ، مدیر کل جهانی ABC Bullion ، گفت که او در مورد طلا نیز روند صعودی را پیش بینی می کند تا زمانی که قیمت ها بالاتر از سطح حمایت و 1790 دلار در هر اونس باشد، به دنبال فشار به 1820 دلار در هر اونس است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید