بازار جهانی در روزی که گذشت؛ دلار نزولی شد نفت صعودی

عقب نشینی بیت کوین پس از 8 روز

کدخبر: ۴۲۹۶۶۱
در روزی که گذشت طلا توانست نزدیک به ۱۸۳۰ دلار معامله شود اما بیت کوین دوباره به زیر ۴۰هزار دلار برگشت.
عقب نشینی بیت کوین پس از 8 روز

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، معاملات روز پنجشنبه ایالات متحده قیمت طلا و نقره به شدت صعودی شدند. در این روز فلزات در حال سود بودند ، زیرا شاخص دلار آمریکا کاملاً پایین بود و قیمت نفت خام بالاتر حرکت کرد. گاوهای فلزی گرانبها همچنین نتایج چهارشنبه بعد از ظهر FOMC را مناسب بازار ارزیابی می کنند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با 32.20 دلار افزایش به 1.831.90 دلار رسید و نقره سپتامبر (مهر) با 0.943 دلار افزایش با 25.82 دلار در هر اونس معامله شد.

معامله گران و سرمایه گذاران در روز پنجشنبه هنوز در حال واکنش به نتیجه روز چهارشنبه بعد از ظهر جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) بودند ، از جمله یک کنفرانس مطبوعاتی رئیس فدرال رزرو.

طلا روز پنجشنبه بهترین روز خود را در نزدیک به سه ماه گذشته بدست آورد زیرا فدرال رزرو در برابر هر گونه صحبت فوری در مورد کاهش محرک یا افزایش نرخ ، قاطعانه ایستاده است و گروهی از خریداران را به سمت فلز زرد سوق داده است.

gold

بیت کوین نتوانست افزایش خود را ادامه دهد

بیت کوین نوعی پیروزی هشت روزه خود را در ابتدای روز را ثبت کرد که قیمت آن را به بالاتر از 40هزار دلار رساند. این ارز رمزنگاری شده از 21 ژوئیه با قیمت 30هزار دلار معامله شد و از آن زمان در حال صعود بود اما هم اکنون بیت کوین در حال کاهش است.

اما اگر روز در با روند صعودی به پایان می رسید ، بیت کوین طولانی ترین روند پیروزی خود را از اکتبر 2015 می داشت.اما، بزرگترین ارز رمزنگاری شده  اندکی کاهش یافت و به زیر 40هزار دلار سقوط کرد.

coindesk-BTC-chart-2021-07-30

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید