کیف پول پالیگان به صرافی بایننس افزوده شد

کدخبر: ۴۲۹۸۹۷
صرافی بایننس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد شبکه اصلی پالیگان را به طور کامل با پلتفرم خود ادغام کرده است. بدین ترتیب، کاربران بایننس می‌توانند توکن‌های پالیگان را از طریق حساب بایننس خود برداشت یا واریز کنند.
کیف پول پالیگان به صرافی بایننس افزوده شد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کوین تلگراف، بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، بایننس شبکه اصلی پالیگان (MATIC) را به طور کامل در پلتفرم خود ادغام کرده است. از این پس، معامله گران بایننس می توانند MATIC را از طریق حساب های بایننس  خود واریز و برداشت کنند، در حالی که با برنامه های غیر متمرکز یا DApps مانند سوشی سوآپ ، بالانسر ، آوه و موارد دیگر ارتباط برقرار می کنند.

این ادغام به منظور اطمینان از این است که معامله گران می توانند از DApp های ذکر شده به صورت ارزان و کارآمد بدون استفاده از پل Polygon موجود استفاده کنند.

در حالی که این اطلاعیه به طور خاص بر روی توکن اصلی MATIC متمرکز است، بایننس همچنین قصد دارد از توکن های مرتبط ERC20 ، BEP2 و BEP20 MATIC پشتیبانی کند.

بایننس جدیدترین ادغام پلیگان را نشان می دهد. این شبکه قبلاً با Huobi و Coinbase Wallet و سایر شرکت ها به همین منظور همکاری کرده است. راه حل مقیاس بندی توسط سرویس های مختلف اتریوم محور مانند Metamask و Infura پشتیبانی می شود.

کاربران DApp با صبر و حوصله منتظر اتریوم 2.0 هستند تا بسیاری از مسائل مقیاس پذیری آن را حل کند. با این حال، به نظر می رسد که پلیگان در حال حاضر این خلاء را پر کرده است. این شبکه به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برای تمام DApp های خود زنجیره های جانبی(sidechains) منحصر به فردی بسازند که ممکن است قابلیت های رشد لازم را برای پذیرش انبوه فراهم کند.

توسعه دهندگان نیز در حال استفاده از این قابلیت ها هستند. به تازگی، پلیگان استودیوهای پالیگان متمرکز بر بازی را ایجاد کرده است تا بازی های غیر متمرکز بسازد و از قدرت توکن های NFT استفاده کند.

در مورد بایننس، وضعیت کمی مبهم تر است. این بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان، اخیراً در مالزی ممنوع شده است. 14 روز فرصت دارد عملیات خود را در منطقه متوقف کند. این خبر بلافاصله پس از مشخص شدن اینکه بایننس ، مبادله معاملات مشتقات رمزنگاری شده در اروپا، علیرغم کاهش محدودیت های برداشت توسط پلتفرم و معرفی ابزارهای گزارش مالیات، غیر فعال خواهد کرد، منتشر می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید