دومین رمز ارز محبوب به روز رسانی می شود

روزِ سرنوشت ساز اتریوم رسید /آینده بهتر می آید

کدخبر: ۴۳۱۳۲۲
در روز جاری اتریوم آپدیت جدیدی خواهد شد که برخی معتقدند به افزایش قیمت این ارز کمک خواهد کرد.
روزِ سرنوشت ساز اتریوم رسید /آینده بهتر می آید

بر اساس گزارش اقتصادنیوز،ارتقاء عمده شبکه اتریوم در راه است و سرمایه گذاران زیادی را بسیار هیجان زده کرده است. این ارتقا از نظر فنی پروتکل بهبود اتریوم 1559 یا EIP-1559 نامیده می شود ، اما همچنین به آن «چنگال سخت لندن» نیز گفته می شود.

شمارش معکوس در وب سایت اتریوم می گوید که قرار است پنجشنبه 5 اوت (۱۴ مرداد) ، حدود ساعت 1.15 بعد از ظهر به وقت انگلستان ، به صورت زنده پخش شود.

coindesk-ETH-chart-2021-08-05

«هارد فورک لندن» موجب رشد قابل توجهی اتریوم بوده است ، زیرا اتریوم در 1 اوت (۱۰ مرداد) بیش از 2600 دلار (1900 پوند) صعود کرد ، قبل از اینکه اندکی افت کند. این ارتقا می تواند به رشد دومین ارز رمزنگاری شده جهان منجر شود.

هاردفورک لندن اتریوم نوعی به روزرسانی است که در جهت تغییر مدل کارمزد تراکنش ها و زمان بندی بمب سختی بلاکچین اتریوم اعمال می شود. همچنین اتریوم 2.0 در سال 2022 عرضه خواهد شد که در این صورت ماینرها کاهش سرعت سختی ماینینگ را مشاهده خواهند کرد که به علت همگام سازی اتفاق خواهد افتاد. با توجه به اینکه لندن یک هاردفورک اتریوم است، تمامی سایت ها موظف خواهند بود که از قوانین جدید پیروی کنند تا بتوانند به فعالیت خود در شبکه ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید