پیش بینی روند بازار ارز در 18 تیر

محدوده تصمیم گیری صعودی های بازار ارز

کدخبر: ۴۳۲۰۳۸
عبور قیمت درهم از خط 7 هزار و 200 تومانی می تواند منجر به شکسته شدن مقاومت قیمت دلار در نقطه 26 هزار و 300 تومان شود. در واقع این سطح خط نوسان قیمت دلار در بازار ارز پیش بینی می شود.
محدوده تصمیم گیری صعودی های بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز، معامله گرانی که در روزهای اخیر احتمال رشد قیمت دلار را مطرح کرده اند، امروز در برابر آزمون محدوده 25 هزار و 800 تومانی قرار دارند. این دسته از معامله گران در صورتی که به ادامه روند صعودی اعتقاد داشته باشند، امروز سعی خواهند کرد که با افزایش خریدهای خود، قیمت اسکناس آمریکایی را به بالای محدوده یاد شده ببرند. از نظر تحلیل گران فنی، شکست محدوده 25 هزار و 800 تومانی می تواند زمینه صعود اسکناس آمریکایی به بالای محدوده 26 هزار و 300 تومان را فراهم کند.

دلار پشت خطی

در مقابل این دسته، دسته ای از معامله گران در بازار حضور دارند که احتمال عبور دلار از محدوده 26 هزار و 300تومان را محدود می دانند و اعتقاد دارند که اسکناس آمریکایی در روز جاری، اصلاح قیمت را تجربه خواهد کرد. از نگاه آن ها،‌ افزایش قیمت دلار در شرایط کنونی می تواند ناشی از جوسازی های مقطعی و نااطمینانی پیرامون برجام و ابهام درباره سیاست های دولت آتی باشد.

این گروه باور دارند، با آغاز به کار رییس جدید بانک مرکزی،‌ میزان عرضه ارز رشد خواهد کرد و قیمت دلار بالای 25 هزار و 500 تومان پایدار باقی نخواهد ماند. این دسته از معامله گران باور دارند که به دلیل،‌ جا به جایی های سیاسی، بازارساز در روزهای اخیر ترجیح داده است که سطح عرضه را چندان تغییر ندهد.

در این میان، یکی از نشانه هایی که صعودی های بازار ارز را امیدوار کرده است، افزایش بهای نرخ حواله درهم به بالای مرز 7 هزار تومانی بود. عبور درهم از خط 7 هزار و 200 تومانی حتی می تواند منجر به شکسته شدن مقاومت 26 هزار و 300 تومان شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید