قیمت طلا و بیت کوین در بازار چهارشنبه

تشدید نظارت بر بیت کوین/ حمایت ز قیمت طلا

کدخبر: ۴۳۲۸۰۳
بیت کوین در روزی که گذشت افزایش قیمت را تجربه کرد.قیمت طلا نیز در معاملات چهارشنبه ایالات متحده به شدت افزایش پیدا کرد
تشدید نظارت بر بیت کوین/ حمایت ز قیمت طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات چهارشنبه ایالات متحده به شدت نوسان داشت طلا بین 1728 تا 1751 در نوسان بود رشد قیمت طلا از سطح 1728 به 1751 به دلیل حمایت از برخی معاملات خرید در بازار نقدی و پوشش کوتاه در بازار آتی بود. قیمت نقره فقط کمی افزایش یافته است. به دنبال فشارهای اخیر فروش ، گاوهای فلزات گرانبها در اواسط هفته بازارهای خود را تثبیت کردند. قیمت طلا در اکتبر(مهر) آخرین بار با 19.80 دلار به 1749.50 دلار رسید و نقره سپتامبر (شهریور) با 0.068 دلار به 23.46 دلار در هر اونس رسید.

گزارش امروز شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) در ماه جولای(تیر) 0.5 درصد افزایش یافت. این دقیقاً مطابق پیش بینی بود و در ماه ژوئن 0.9 افزایش پیدا کرد. نسبت به سال گذشته،  5.4 درصد  افزایش یافت که درست مطابق انتظارات بازار بود. بازارها واکنش چندانی به گزارشات نشان ندادند.

در بازار فارکس نیز  شاخص دلار آمریکا  پس از رسیدن به بالاترین سطح 4.5 ماهه  یک شب ضعیف تر را را طی کرد. بازده اسکناس خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در حال حاضر 1.35 درصد است.

gold

آینده بهتر برای بیت کوین

در میان اخبار بیشتر ، گری گنسلر ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در پاسخ به سوالات وارن در مورد برنامه های خود در زمینه نظارت بر رمزنگاری ها گفت: ما به مقامات اضافی نیاز داریم تا از معاملات ، محصولات و سیستم عامل ها بین شکاف های نظارتی جلوگیری کنیم.

در نامه ای که ارسال شد ، گنسلر بار دیگر تأکید کرد که SEC به قدرت احتیاج دارد ، به ویژه در مورد مبادلات رمزنگاری.

برخی از ناظران می گویند: بسیاری از موارد فوق العاده برای نشان دادن این لحظه وجود دارد: بیت کوین چهار هفته متوالی افزایش یافته است و برای دومین پیشرفت ماهانه خود در حال حرکت است. به طور کلی ، این سریعترین پیشرفت 21 روزه خود را از ماه فوریه (بهمن) بوده است ، آخرین باری که در میانه رکورد قرار داشت. بیت کوین در معاملات آسیایی تا حد زیادی ثابت ماند و در حدود 45،530 دلار نگه داشت.

coindesk-BTC-chart-2021-08-11 (2)

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید