پیش بینی قیمت دلار در 21 مرداد

قیمت دلار در منطقه خطر/ آرایش بازار ارز در کانال 26

کدخبر: ۴۳۲۸۱۲
به باور برخی فعالان، قیمت دلار به منطقه خطرناکی نزدیک شده است و عبور یا خروج از آن می تواند به همراه نوسانات سنگینی صورت بگیرد.
قیمت دلار در منطقه خطر/  آرایش بازار ارز در کانال 26

به گزارش اقتصادنیوز، دلار مقاومت ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومانی را با قدرت شکست. ماندن اسکناس آمریکایی بالای این مقاومت، می تواند زمینه ساز ورود تقاضای احتیاطی بیشتر به بازار شود و به دنبال چنین تحرکاتی، دلار مقاومت ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی را هدف قرار دهد.

به باور برخی فعالان، قیمت دلار به منطقه خطرناکی نزدیک شده است و عبور یا خروج از آن می تواند به همراه نوسانات سنگینی صورت بگیرد. به اعتقاد شماری از بازیگران ارزی،‌ امروز معامله گران محتاط تر از گذشته،‌ بخشی از خریدهای قبلی خود را به فروش خواهند رساند و به طور موقت از بازار خارج خواهند شد.

این افراد ریسک گریزانی هستند که سعی می کنند در شرایط نا اطمینانی با احتیاط رفتار کنند. این دسته از معامله گران در صورت تثبیت دلار بالای خط ۲۷ هزار تومان بار دیگر در قامت خریدار وارد بازار خواهندد شد.

333

با وجود اینکه، امروز بخشی از معامله گران اقدام به سودگیری خواهند کرد، ممکن است موج جدیدی از تقاضا به دلیل تغییر انتظارات وارد بازار شود. کابینه اعلام شده دولت سیزدهم دیروز چندان توجه مثبت بازار را جلب نکرد و قیمت دلار در معاملات پشت خطی توانست خود را بالای ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان نگه دارد.

به گفته یکی از بازیگران باتجربه ارزی، شماری از معامله گران احساس کردند که در کابینه جدید، خبری از اصلاحات اساسی ساختاری نخواهد بود و حتی ممکن است سیاست های بسته ای به اجرا گذشته شود. به نظر می رسد بازار به صحبت ها و رفتارهای قبلی برخی از وزرای پیشنهادی توجه کرده و بر اساس آن، در انتظارات افزایشی خود تغییر زیادی اعمال نکرده است.

با این حال، شماری از معامله گران باور دارند که رشد دلار در شرایط خلا نااطمینانی انتقال دولت صورت گرفت و با شروع به کار دولت جدید، اصلاحات قیمت دلار نیز آغاز خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید