قیمت طلا منتظر یک سیگنال انقباضی؛

رقابت وال مارت و آمازون در بازار ارزهای دیجیتالی

کدخبر: ۴۳۳۹۷۴
وال مارت نیز مانند رقیب خود آمازون به دنبال متخصص ارزهای دیجیتال و توسعه امکانات خود در این حوزه است. پذیرش رمزارز به عنوان وسیله پرداخت احتمالا جزء برنامه‌های وال مارت است.
رقابت وال مارت و آمازون در بازار ارزهای دیجیتالی

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین پیش از ظهر امروز به وقت ایران، در حوالی 45 هزار و 893 دلار قرار داشت و قیمت آن نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد افت کرده بود. سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این افت قیمت به 861 میلیارد دلار رسیده بود.

قیمت دومین ارز دیجیتال مهم دنیا پیش از ظهر امروز، روی 3 هزار و 153 دلار قرار داشت. قیمت اتریوم نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد پایین‌تر بود و سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حوالی 370 میلیارد دلار قرار داشت.

وال مارت به دنبال متخصص ارزهای دیجیتال

وال مارت به دنبال متخصص ارزهای دیجیتال است تا امکانات جدیدی در حوزه رمزارزها برایش فراهم کند. احتمالا پرداخت از طریق رمزارز نیز جزء امکاناتی است که وال مارت به دنبال تدارک آن‌هاست. حرکت مشابه این، توسط رقیب بزرگ وال مارت یعنی آمازون نیز انجام شده بود. این مدیر ارشد وظیفه شناسایی سرمایه‌گذاری‌هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال انجام می‌شود و احتمالا وال مارت برای شراکت در آن مشتاق است را نیز خواهد داشت. این در حالی است که آمازون پذیرش بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت را تکذیب و در عین حال به جذابیتی که ارزهای دیجیتال برایش دارد تاکید کرد. در دوره پاندمی ارزهای دیجیتال به صورت قابل توجهی فراگیر شدند و در صورتی که شرکت‌های بزرگ بعد از پاندمی نیز از رمزارزها حمایت کنند، می‌توان آینده خوبی برای این دارایی‌ها تصور کرد.

طلا

قیمت طلا در انتظار آغاز تیپرینگ

قیمت طلا در طول معاملات روز گذشته رشد کرد. قیمت طلا در آخرین ساعات معاملات روز گذشته روی 1787 دلار قرار گرفت. روند قیمتی طلا در اولین ساعات معاملات امروز نیز صعودی بود.

در ساعت 11 صبح به وقت ایران قیمت طلا تا 1793 دلار بالا رفته بود. برخی مقامات فدرال رزرو معتقدند یک گزارش دیگر از بازار کار می‌تواند بیانیه کاهش خرید دارایی در ماه سپتامبر (مصادف با شهریور و مهر) را به صورت جدی حمایت کند.(کاهش خرید دارایی یا تیپرینگ یک سیاست انقباضی محسوب می‌شود و قاعدتا واکنش طلا به آن منفی است)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید