بیت کوین جان صعود ندارد

افزایش تجارت طلا توسط جوانان چینی

کدخبر: ۴۳۷۲۶۲
قیمت طلا در روز گذشته افزایش پیدا کرد اما بیت کوین دوباره روند کاهشی داشت.
افزایش تجارت طلا توسط جوانان چینی

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه در آمریکا ملایم افزایش پیدا کرد. طلا و نقره امروز بدون تغییر در معاملات معامله شدند. هر دو فلز اخیراً وضعیت نمودارهای کوتاه مدت خود را بهبود بخشیده اند و این باعث می شود دلالان مبتنی بر تکنیک به سمت سرسیدهای با مدت طولانی تر بازارهای آتی دعوت شوند. در هفته آخر غیررسمی تابستان برای آمریکایی ها ، پیش از تعطیلات سه روزه تعطیلات روز کارگر ، هفته معاملاتی آرام تری در این هفته بوده و خواهد بود. معاملات آتی طلا در ماه اکتبر(مهر) آخرین بار با 2.20 دلار افزایش به 1812.00 دلار رسید. نقره سپتامبر (شهریور) آخرین بار با 0.12 دلار کاهش به 23.84 دلار در هر اونس رسید.

بروکر SP Angel امروز در یک ایمیل گزارش داد که تجارت طلا و جواهر طلا در چین طی سال گذشته در بین مصرف کنندگان جوان چینی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است-تقاضا در نیمه اول سال 2021 دو برابر شد. بهبود کلی اقتصادی چین از همه گیری همراه با افزایش محبوبیت وب سایت های تجارت الکترونیک به رشد تقاضای طلا کمک کرده اند.

gold (1)

بیت کوین از ادامه روند صعودی فرار می کند

داده های کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان داد که بیت کوین پس از کاهش 2،000 دلار، به سطح 46هزار و 700 دلار برگشت.

در ابتدا بازار به 48هزار دلار رسید ، تحلیل گران اعتقاد دارند جناح افزایشی بازار هنوز قادر به جمع آوری نیرو برای حمله به سطح 50هزار دلار نیست. برای معامله گران محبوب کریپتو ، قیمت 48هزار و 200 دلار برای ادامه روند صعودی بود اما به نظر می رسد همچنان این روند کاهشی ادامه داشته باشد.

coindesk-BTC-chart-2021-08-31

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید