دبیر کل بانک مرکزی

برنامه را نمی گویم اما برای بازار ارز خبری در راه است

کدخبر: ۴۳۷۵۱۵
دبیر کل بانک مرکزی در زمینه بازار ارز اظهار داشت: گمان می‌کنم برنامه‌هایی که انجام شده و به دلایلی نمی‌توانم بیان کنم، نویدهای خوبی است.
برنامه را نمی گویم اما برای بازار ارز خبری در راه است

دبیر کل بانک مرکزی با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی در زمینه تنظیم بازار ارز دارد، گفت: این برنامه‌ها نوید خوبی برای بازار ارز است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمد طالبی» در  میزگرد تخصصی «بانکداری مرکزی در گام دوم انقلاب» که در روز دوم سی‌ویکمین همایش بانکداری اسلامی با حضور رییس و روسای کل اسبق بانک مرکزی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در روزهای گذشته بحث‌های مطرح شده نشان داد که تشخیص خوبی از مشکلات وجود دارد و بخشی از این عوامل به تعامل بین دولت و بانک مرکزی بازمی‌گردد؛ بخشی به رابطه بانک مرکزی و بانک‌ها مربوط می‌شود و عامل سوم هم به تعامل بانک مرکزی و فعالان اقتصادی مربوط می‌شود که باید همه طرف‌های تعامل نقش خود را بدانند و در مسیر خود حرکت کنند. 

وی گفت : لازم می‌دانم نوید بدهم که در دولت جدید، رییس جمهوری تاکید کرده است که ساختار بودجه ۱۴۰۰ اصلاح شود که این موضوع موجب خشنودی همه فعالان اقتصادی شده است.

طالبی افزود: همچنین رییس جمهوری خواست با اقدامات انجام شده پایه پولی افزایش پیدا نکند که تکلیف مهمی است و این نویدی بر اصلاح تعاملات بین دولت و بانک مرکزی است. 

وی در زمینه بازار ارز نیز اظهار داشت: گمان می‌کنم برنامه‌هایی که انجام شده و به دلایلی نمی‌توانم بیان کنم، نویدهای خوبی است. 

دبیرکل بانک مرکزی تصریح کرد: اقداماتی که بانک مرکزی باید انجام دهد، حرکت رو به جلویی است و ادامه می‌یابد. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید