پناهگاه امن همیشگی؛ طلا

اختلال فیس‌بوک، بیت کوین را 49 هزار دلاری کرد

کدخبر: ۴۴۵۱۹۹
با ایجاد مشکل در فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ ، بیت کوین از 49 هزار دلار عبور کرد.
 اختلال فیس‌بوک، بیت کوین را 49 هزار دلاری کرد

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در اختلال اپیلیکیشن های فیس بوک، اینستاگرام و واتس آپ  ، بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتالی در توییتر خواستار نیاز به یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز ساخته شده بر اساس بلاک چین شدند. همین اتفاق موجب افزایش بیت کوین در روز گذشته شد.

شبکه های اجتماعی اصلی و بسترهای ارتباطی فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ روز دوشنبه آفلاین شدند و با افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده همراه شد.

همانطور که داده های Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد ، قیمت بیت کوین (BTC) پس از سقوط به پایین ترین سطح روزانه 47هزار و 166 دلار، از 49هزار دلار عبور کرد ، که در کمتر از دو ساعت تقریباً 4.5 درصد افزایش را نشان می دهد. به طور مشابه ، قیمت اتریوم (ETH) در مدت مشابه 3.5 درصد افزایش یافت و در زمان انتشار به 3هزار و 411 دلار رسید.

بی ثباتی ناگهانی قیمت در حالی رخ می دهد که شبکه اجتماعی اجتماعی فیس بوک ، برنامه اشتراک گذاری عکس و فیلم Instagram و برنامه پیام رسان WhatsApp - که هر دو متعلق به فیس بوک هستند - تقریباً در ساعت 11:16 صبح EST(منطقه زمانی شرقی) در 4 اکتبر دچار اختلال شدند. به گفته تیم ارتباطات فیس بوک ، از طریق توییتر ، این شرکت «در تلاش بود تا هرچه سریعتر همه چیز به حالت عادی برگرداند.»

coindesk-BTC-chart-2021-10-04

صعود قیمت طلا در ماه پرتلاطم

قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه آمریکا با حمایت از خرید امن در میان فروش مجدد در بازار سهام آمریکا در شرایطی که تاریخ نشان می دهد می تواند ماه پر تلاطمی برای سهام و بازارهای مالی باشد ، افزایش یافته است. دو بازار کلیدی نیز در اولین روز هفته معاملات برای فلزات روند صعودی راه به همراه داشتند: شاخص دلار آمریکا ضعیف تر و قیمت نفت خام بسیار بالا حرکت کرد. آخرین معاملات آتی طلا در ماه دسامبر(دی) با 11 دلار افزایش به 1769 دلار و 40 سنت رسید. نقره دسامبر(دی) آخرین بار با 0.129 دلار کاهش در 22.665 دلار در هر اونس قرار گرفت.

بازارهای کلیدی خارج از بازار امروز نشان می دهند که شاخص دلار آمریکا پس از صعود به بالاترین سطح در 12 ماه گذشته ، ضعیف تر شده است. معاملات آتی نفت خام به طور کامل روند صعودی داشت و به بالاترین سطح نزدیک به 7 سال گذشته رسید. در حدود 78.00 دلار در هر بشکه معامله می شود. در عین حال ، بازده اوراق خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در حال حاضر 1.475 درصد است.

به نظر می رسد در شرایط اختلال اپیلیکیشن ها، برخی نیز به عنوان پناهگاه امن به سوی طلا آمدند و تقاضا بیشتر شده است.

بیت کوین

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید