پیش بینی قیمت دلار در 19 مهر

افزایش احتیاط در فروش دلار/برگشت خریداران به بازار

کدخبر: ۴۴۶۴۴۱
به گفته فعالان، قیمت دلار به واسطه خوشبینی نسبت به شروع مذاکرات هسته ای کاهشی شد، ولی هم چنان خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است. به نظر می رسد به همین دلیل،‌از بعدازظهر یک شنبه فروشندگان برای فعالیت در بازار احتیاط کردند.
افزایش احتیاط در فروش دلار/برگشت خریداران به بازار

به گزارش اقتصادنیوز، اسکناس آمریکایی زیر سطح 27 هزار و 500 تومان دوام نیاورد. بازگشت خریداران موجب شد که قیمت دلار بار دیگر خود را به سطح 27 هزار و 600 تومان نزدیک کند. با این حال،  بر اساس صحبت های تحلیل گران فنی، تا زمانی که دلار زیر محدوده 27 هزار و 750 تومان قرار دارد، هر بالایی، فرصت مناسبی برای فروش خواهد بود. این به آن معناست که هم چنان انتظارات صعودی در بازار تقویت نشده است و برخی از معامله گران برگشت قیمت دلار در بعدازظهر روز یک شنبه را تنها فرصتی برای فروش ارزهای خود می دانند.

البته شکست محدوده 27 هزار و 750 تومان می تواند بار دیگر زمینه ساز فشار خریدها و رشد قیمت دلار به کانال 28 هزار تومانی شود.

پشت خطی

به گفته فعالان، دلار به واسطه خوشبینی نسبت به شروع احتمالی مذاکرات هسته ای کاهشی شد، ولی هم چنان خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است. به نظر می رسد به همین دلیل،‌از بعدازظهر روز یک شنبه فروشندگان کمی برای فعالیت در بازار احتیاط کردند.

در این میان، دیروز از سوی نرخ حواله درهم نیز سیگنال نزول بیشتر برای دلار صادر نشد. حواله درهم دیروز توانست محدوده 7 هزار و 500 تومان را حفظ کند و همین عامل موجب شد که جهت انتظارات در بازار داخلی تا حدی تغییر کند. به گفته فعالان برگشت حواله درهم به بالای محدوده 7هزار و 600 تومانی می تواند به راحتی زمینه ساز برگشت دلار به بالای محدوده مقاومتی 27 هزار و 800 تومان شود.

در حالی که بخشی از معامله گران از احتمال افزایش قیمت دلار سخن می گویند، کاهشی های بازار ارز پایین بودن ارزش دلار در سلیمانیه عراق را نشانه ای از آن می دانستند که جهت انتظارات کاهشی باقی خواهد ماند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید