کانال جدید برای بیت‌کوین؛ ۶۰هزار شد

صعود قیمت طلا به کمک دلار/ کانال جدید بیت کوین

کدخبر: ۴۵۱۶۳۰
قیمت طلا به دنبال افت ارزش دلار، صعود قیمت را توانست تجربه کند.
صعود قیمت طلا به کمک دلار/ کانال جدید بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه افزایش قابل توجهی را حفظ کرد. حمایت از ضعیف‌تر شدن شاخص دلار آمریکا، قوی‌تر شدن قیمت‌های نفت خام و کاهش بازده اوراق قرضه دولت آمریکا در اولین روز معاملاتی هفته و ماه دلیل افزایش بالای قیمت طلا بوده است. هر اونس طلای دسامبر(دی) با 10 دلار و 20 سنت افزایش به 1794 دلار و 10 سنت رسید و نقره در دسامبر با 0.116 دلار افزایش به 24.065 دلار در هر اونس رسید.

ارزش دلار پس از ثبت بزرگترین افزایش روزانه خود در بیش از چهار ماه گذشته در جمعه گذشته کاهش یافت زیرا صندوق های تامینی پیش از نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در هفته جاری، شرط های نزولی را کاهش دادند.

 

آماری که از اقتصاد آمریکا در جمعه منتشر شد، تا حدودی موضع فدرال رزرو در زمینه کاهش تورم در سال 2022 را مورد تردید قرار داد.

با این حال، جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که هنوز بر این باور است که تورم نتیجه موقت تنگناهای زنجیره تامین است و میزان آن در سال 2022 عادی خواهد شد.

چهارشنبه هفته جاری فدرال رزرو سیاست‌های آتی خود در این زمینه خود را اعلام خواهد کرد، بانک مرکزی استرالیا و بانک انگلستان نیز سیاست های خود را به ترتیب در روزهای سه شنبه و پنجشنبه اعلام می کنند.

gold

آینده روشن بیت کوین

اتریوم به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 4هزار و 460 دلار رسید، اما گاوها نتوانستند به حرکت صعودی خود ادامه دهند و قیمت آن تا محدوده 4هزار و 160 هم سقوط کرد.

بیت کوین رشدی 2 درصدی را به ثبت رسانده و ارزش بازار بیت کوین به بالای 1.170 تریلیون دلار بازگشته است؛ تحلیلگران بازار معتقدند که بیت کوین می تواند در ادامه روند صعودی خود باز هم سقف شکنی کند.

صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می افتد، فعالان بازار این هفته در حال و هوای جشن هستند زیرا بیت کوین بالاترین بسته شدن ماهانه در تاریخ خود را دارد.

نه تنها 60هزار دلار، بلکه 61هزار دلار اکنون به هدفی برای شکست در ماه نوامبر تبدیل شده است.

coindesk-BTC-chart-2021-11-02

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید