گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

اوج‌گیری مجدد قیمت بیت‌کوین و اتریوم

کدخبر: ۴۵۱۹۱۸
اقتصادنیوز: دیروز بیت کوین و اتریوم روندی صعودی داشتنند، اما طلا وارد مسیر نزولی شد.
اوج‌گیری مجدد قیمت بیت‌کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز قیمت طلا و نقره در اواسط روز سه شنبه در آمریکا کاهش یافت، در این ساعات شیب نزولی نقره شدیدتر از طلا بود. در این روز افزایش شاخص دلار آمریکا و کاهش قیمت نفت خام عامل اصلی روند منفی بازارهای فلزی به شمار می‌آمدند. امروز برخی از روندهای بازارهای آتی پیش از پایان عصر و با اعلام نتایج نشست فدرال رزرو مشخص خواهد شد. برخی از معامله گران نیز ممکن است امروز به سمت فروش تمایل پیدا کنند، پش‌بینی می‌شود این بیانیه تا حدودی به سود خرس های بازار فلزات باشد. هر اونس طلای دسامبر(دی) با 6 دلار و 80 سنت کاهش به 1789 دلار و 10 سنت رسید و نقره در دسامبر با افت 0.628 دلار به 23.445 دلار در هر اونس رسید.


در اکوایران ببینید؛


 

هفته ترافیک گزارش‌ها درباره اقتصاد آمریکا و  جهان سنگین است. امروز اکثر بازارها در انتظار نتیجه نشسته فدرال رزرو و گزارش آن هستند. اکثر ناظران فدرال رزرو پیش‌بینی می‌کنند بانک مرکزی پس از این جلسه زمان کاهش خرید اوراق قرضه ماهانه خود را اعلام خواهد کرد. براساس این پیش‌بینی با انتشار گزارش فدرال رزرو فشار فروش را به بازارهای طلا و نقره تصاعدی خواهد بود. با این حال، برخی دیگر به جنبه‌های تاریخی نرخ‌های بهره بالاتر و افزایش تورم قیمت اشاره می‌کنند که به طورسنتی برای دارایی‌های سخت، از جمله فلزات، صعودی است.

gold

اوج تازه برای اتریوم و بیت کوین

دیروز قیمت اتریوم درست با بازپس گیری 64 هزار دلاری بیت کوین حداکثر به بالای 4هزار و 500 دلار رسید.

ETH به بالای 4هزار و 500 دلار رسید تا به بالاترین حد خود برسد و گاوهای BTC روند نزولی یک هفته ای را شکستند و قیمت را به 64هزار دلار رساندند.

coindesk-BTC-chart-2021-11-03

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید